een behoorlijke druk down under

Discussie in 'De bevalling' gestart door joyce1838, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    misschien een beetje een stomme vraag, maar als ik door de knieen ga automatisch spreid je dan benen. Je zit dan zo`n beetje in een zittende bevallingshouding. Nou dan voel ik toch een druk down under. Gewoon pijnlijk, krijg het gevoel alsof ze er zo uitvloept;) (was het maar zo makkelijk) Maar herkent iemand deze druk, of betekend het gewoon dat de kleine al erg ver is ingedaald. Mijn andere meiden waren allebei weinig tot niet ingedaald tot aan de bevalling en deze nu wel. Verklaart dat het?

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook hele erge druk down under ookal doe ik nix, maar zelfs hier nog niet ingedaald dus hoeft helaas niets te zeggen!

maar het zou natuurlijk goed kunnen dat het nu wel zo is bij je :)

3. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Lijkt mij het indalen :)

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ja hier ook! Toen ik gisteren weer eens een poging deed om me te ontharen (gehurkt in de badkuip, je moet wat op deze termijn) schrok ik er ook van. Precies het gevoel dat je omschrijft. De boel lijkt te hangen en de gedachte dat het kind er uit kwam flitste ook nog even door mijn hoofd hahaha ;)

5. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ja wat betreft het ontharen dat is echt niet meer te doen. Ik ben maar gaan liggen op bed met een krant onder mijn kont. Je wil er wel een beetje normaal bijliggen met de bevalling toch?

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hahahahaha, jah is niet makkelijk he, ik had een krukje in de douche, en dan een spiegeltje gekocht, dat was ook wel te doen.

7. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    die druk heb ik ook al langer, ook voor ze was ingedaald,maar nu ze is ingedaald is het wel erger geworden..dus misschien teken dat ze in gaat dalen/inmiddels is ingedaald?

Over scheren downunder: ik doe het ook beetje op gevoel en mijn man helpt erna ook nog even haha (zodat het er netjes uitziet want kan het zelf natuurlijk niet zien)

8. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    *proest* Dat krantje eronder hahaha :D:D:D Sorry maar ik zie je al helemaal liggen met de Telegraaf onder je bibs :D

9. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Hihi dames, moest er wel even om lachen die taferelen met ontharen e.d. tijdens de zwangerschap :) Erg he? Ik zie al tijden niet meer wat ik doe...

Wat betreft die pijn, ik heb wel al geregeld steken in mijn liezen en een druk beneden gevoeld inderdaad, het lijkt dan net of het hoofdje echt precies voor de ingang ligt he?

10. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    giegel... wat betreft ontharen... erg bekend... ik probeer met alle moeite me buik opzij te duwen maar helpt echt niet gewoon.. dus op gevoel probeer ik het bij te werken...

mn vriend zei dat ie wel wou helpen, maar vind dat toch wat raar... sinds een paar dagen heb ik nu een douchestoel gekregen van de kraamzorg winkel... dus kan nu rustig zitten en me best doen :p

wat betreft kramp en steken.. heb het sinds half 5 alsof er een hoofd tussen me benen zit.. letterlijk.. loop wijdbeens :S
    maar ja dat hoort erbij :p

11. januari2010

januari2010 Niet meer actief

haha dat ontharen is zo herkenbaar! Iedereen is er blijkbaar toch mee bezig zo vlak voor de bevalling, hhi.

Even over het drukkende gevoel, ik weet dat ik op de dag van de bevalling tegen mijn moeder zei dat ik het niet meer zag zitten, het lijkt wel of het hoofdje al buitenboord hangt.... was toen 36 weken dus dacht dat het erbij hoorde maar als ik dit gevoel nu weer zou hebben, dan weet ik wel beter. Ik liep ook echt een soort wijdbeens omdat ik niet meer normaal kon lopen, zo diep zat het hoofdje.. heel apart gevoel!

Denk dat je bevalling eraan zit te komen! Succes.

12. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    pfff spannend, zei gisteren nog tegen een vriendin voel nog helemaal geen gerommel. Nou vandaag viel vies tegen. De hele dag door weeen/ harde buiken. het is nu eindelijk weer een beetje rustig.
    bij mijn andere 2 meiden beviel ik met 38 en 39 weken, maar ze begonnen allebei met het breken van mijn vliezen.`s ochtends rond 5.00. Op de een of andere manier ga je daar nu weer een beetje vanuit.....

Lijkt me heel vreemd als mijn vriend me gaat scheren, nee zie dat niet helemaal gebeuren. Net zoals het knippen van mijn teennagels.

Deel Deze Pagina