1ste kind jan 2012 , nu voor tweede

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fatimas, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hey,

Hier een nov. '11 mama, en wij gaan nu ook al voor de tweede. Alleen mijn 2 beste vriendinnen weten dit, en die vinden het super!
    Verder denk ik ook wel eens aan de reacties van anderen, maar wat velen voor mij hier al aangaven: het is jouw lijf, jouw (jullie) leven en jullie kindje! Doe wat je hart in je ingeeft, denk ik dan maar!

Enne: bij ons zal het wel weer een tijdje duren voordat het raak is...bij mijn eerste kindje duurde t 9 maanden voor ik zwanger was, dus...! (zul je zien dat t nu heel snel gaat:) :p

Grtz. Pinda

2. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Mijn dochter was ook 8 maanden toen ik stopte met de pil.
    Alleen nog niet zwanger

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Als jullie er weer klaar voor zijn waarom niet? Jullie zijn degene die ervoor moeten zorgen toch? Mensen hebben altijd wat te zeuren, dan is het weer te kort op elkaar dan weer te ver uit elkaar. Boeiend!

Wij zijn voor de tweede gegaan toen ons zoontje 1 jaar werd. Na 3 maanden was ik zwanger en nu schelen ze straks precies 2 jaar op 10 dagen na, lijkt me hartstikke leuk! :D

succes!

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    En dan is de beeb 10 dagen te vroeg of te laat en dan heb je ze allebei op dezelfde dag :) ook uniek.

On-topic, gewoon voor gaan, als jullie erachter staan. Heeft een ander toch niks mee te maken.

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ja dat zou wel heel speciaal zijn :D Maarja kleine kans. Ik ben 10 dgn later uitgerekend

6. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    alle mooie reacties.. bedankt! we zijn er uit en we gaan zeker voor een tweede hoor..

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Toen ze 7 maanden oud was besloten we om voor een 2e te gaan. Bij onze dochter duurde het 9 rondes dus we gingen er vanuit dat het nu ook wel even zou duren, maar was gelijk zwanger :D.

Schelen 17 maanden.

Deel Deze Pagina