Ik liep flink over tijd. Uiteindelijk is onze zoon geboren met 41+6. Vraag me ook af in hoeverre zoiets genetisch is. Mijn moeder is bij 3 van de 4 kids overtijd gegaan (Ik zelf kwam 12 dagen te laat). Alleen mn zus kwam eerder ivm zwangerschapsvergiftiging. Mn zus is van haar dochter bevallen met 41+4 en ik dus ook veel later...
Mijn verloskundige vertelde toen ik zwanger was van mijn zoon dat het gemiddelde 40+6 is. Ik ben op de uitgerekende datum s'avonds begonnen en de dag daarna is onze zoon geboren. 1 dag overtijd dus
Mijn dochter is met 38+1 geboren, ik vond het heerlijk. Zat vanaf 31w thuis met bi dus ik vond het prima! Bij mij zouden ze ook pas inleiden met 42w, moest daar echt niet aan denken. Ze was 48 cm en 3365gr, prima dus.. ^^
Hier 40+5.spontaan weeën en gebroken vliezen,maar toch weeënopwekkers omdat de ontsluiting maar niet wilde vorderen
39 weken en 2 dagen bij de eerste, 40 weken en 6 dagen bij de tweede. Moet altijd ook wel beetje grinniken om dat soort statements door nota bene verloskundigen. Valt een beetje in de categorie "je draagt naar voren..dus je krijgt een jongen" etc. Iedere zwangerschap is uniek, iedere draagtijd net ff anders
Ik ben ingeleid met 39+3 maar als het allemaal natuurlijk was verlopen weet ik zeker dat ik zeker over tijd zou lopen!
Mijn eerste 41+4 en mijn tweede 40+4, iets sneller dus dan de eerste. Bij mij en mijn broertje ging dit ook zo.
eerste hoge vliesscheur 37.5 en bevallen met 38,2 en tweede gestript ivm bekkenklachten bevallen met 40,5 hoop dat de derde voor 40 weken komt maar ga van 42 uit