hoe je weet dat je hoogzwanger bent ;)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door duimpie81, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duimpie81

duimpie81 Lid

29 jan 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je in je eentje bij de ijssalon een literbak bestelt (voor je gezin thuis natuurlijk :D ) en ze vragen: 'is het om mee te nemen?'
    Haha lachen als je dan zegt 'ik eet m hier wel op' :D

Nog meer voorbeelden?

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als om 1 of andere reden de helft van je ijsje op je buik beland ipv op de straat waar gesmolten ijs normaal terecht komt....
    Eind vorige zwangerschap vroeg mijn man als ik een ijsje wilde of hij een laken mee moest nemen;)

3. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Als je je veters niet meer zelf kunt strikken en dus op instappers of slippers over moet als er niemand is om te helpen.

En mijn actie van vanmiddag, de helft van het brood vergeten bij het maken van een tosti.

4. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ergens gewoon niet meer langs kunnen omdat je toeter in de weg zit :). Wij hebben geen heel groot appartement. En ik had het volle wasrek ff in de babykamer geparkeerd, maar toen kon de deur nog amper open en ik had mijzelf dus ingesloten. Ik dacht: ik pas er gemakkelijk langs... Tot ik vastzat tussen het wasrek en de deurklink *oops*. En ik heb dit ook nog vaak met tussen auto's lopen, dan pas ik niet tussen het punt waar dat 2 auto's ter hoogte van de spiegels aan de buitenkant haha

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veters strikken bij nr 1 geen last van gehad.... maar veel gaven aan dat ik flexibel was voor die buik...

Vast zitten idd, die ken ik ook.. ineens was er geen ruimte meer tussen de zuil in de winkel en het schap... en daar kon ik echt altijd tussen door...

Nog 1, als je je in je auto moet laten ploffen.. De nieuwe auto die vlak voor de bevalling binnen was daar heb ik echt van genoten:p

6. duimpie81

duimpie81 Lid

29 jan 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha wat een grappige dingen allemaal met die grote lijven ;)
    Bij mij komt er nog bij: als de buurman aanbelt omdat de autolampen nog branden (gister) suf hoor

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Het verkeerd inschatten van ruimte herken ik ook, haha.

Veterstrikken heb ik bij de eerste ook geen last van gehad, kan er wel bij nu maar dan doet het zo verschrikkelijk zeer dat ik het maar niet meer doe.

8. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Hahaha, ja dat ergens nog wel tussendoor denken te passen ken ik nog wel van mijn vorige zwangerschap :D
    Mijn vriend hielp mij op het einde met mijn schoenen aan en uit trekken ;)
    Teennagels lakken is een dagtaak geworden :p Toch tijd zat tijdens verlof, haha!

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het vol te kunnen houden dat veters strikken, lijkt me lastig als je daarin onthand bent..

10. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    als ik weer eens op mijn knieën iets onder uit de kast probeer te halen, maar vervolgens amper meer omhoog kan komen.

Deed het gisteren nog waar mijn man bij was, die ik te snel af was en mij erop wees dat beter hij kan bukken haha...

11. duimpie81

duimpie81 Lid

29 jan 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja erg he, ik moest gister bij de drogist omlopen omdat ik niet meer langs de pilaar tussen twee schappen durfte te slalommen.

12. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je door je buik niet meer fatsoenlijk aan kan schuiven aan tafel en dus niet netjes boven je bord kan eten... uitdaging als je rijst eet!

En als je net niet genoeg afstand neemt tot de deur als je hem open doet en hij dus net langs je buik schuift...

Maar toch mis ik die dikke buik soms hoor ;)

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Als je man achter je loopt en even vermeld dat het waggelen is begonnen :D

14. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    of als je snel even nog iets van boven moet halen en probeert snel de trap op te rennen.

en er vervolgens na 4 treden achter komt dat het niet wil, en je eigenlijk na die 4 treden al zo moe bent dat de hele trap een ware bergbekliming lijkt.

15. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Als je buik zo ver uitzwenkt dat je in een winkel dingen omver gooit...

Als je je telefoon terug vindt in de koelkast...

Als je man je teennagels moet lakken....

Als je zittend in de douchecabine je benen en bikinilijn (tot bloedens toe ivm geen zicht) moet scheren en daarna niet meer overeind komt en als een viswijf manlief moet roepen om je alstjeblieft te helpen...

Als je hijgend en puffend na 2 minuten van je linkerzij van je rechterzij verplaatst in bed...

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Whahaha!!! Hoe herkenbaar allemaal :D

17. Vanaf wanneer ben je hoogzwanger eigenlijk?? ;)

18. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Als de vriendelijke postbode aan belt om te vertellen dat de huissleutel nog in de deur zit...

19. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Of wat dachten jullie van het gewicht van de baby dat op de (luchtgevulde) darmen drukt... Vaak zorgt het ook wel voor hilarische momenten.. Met eerst het schaamrood op de kaken. Geeft vaak thuis de katten de schuld hahaha maar zelfs die lopen soms hard weg whaha.. Sorry hoor :)

20. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Tranen in m'n ogen van het lachen hier! :D (misschien wel vooral omdat het zo herkenbaar is..)

Deel Deze Pagina