Ik vroeg mij af, wanneer jullie zijn bevallen bij je 1ste kindje. was dit voor de uitgerekende datum of erna?
Met 30+3. Met 23+2 opgenomen met weeën en ontsluiting, met 30 weken gebroken vliezen (in het zkh, ben daar al die tijd gebleven) en met 30+3 een infectie waar Quinten slecht op reageerde dus ks.
41+6 net voor dat we ingeleid zouden worden begon het met wat menstruatiekrampen. Tussen de eerste vagen kramo en ons ventje op mijn borst zat zon 8 uur. Perfectie bevalling! Succes nog met de laatste loodjes en eenbheel viorspeodige bevalling toegewenst. Ik hoop dat het je is gegeven om ook van de bevalling te genieten. Klinkt gek maar het is is zon bijzondere ervaring
Op de uitgerekende dag! Week ervoor wel af en toe voorweeën gehad alleen had ik dat op dat moment niet door, dacht steeds dat ik moest poepen (zat uren op de wc met heftige krampen) maar waren gewoon voorweeën
39+6, ik verloor de slijmprop in een aantal smerige wc-sessies.. en toen kwam ineens de eerste wee. Gevolgd door nog één, en toen nog een wee... en toen had ik wel door dat de bevalling begonnen was!