Hier na ruim 2 jaar, maar hoeveel rondes dat uiteindelijk was, heb ik niet bijgehouden. Uiteindelijk in het zh terecht gekomen en gelukkig is het toen alsnog meer dan goed gekomen!
Ik was in de 1e ronde zwanger, maar dat werd een miskraam. Nu in de MMM aangezien ik een jaar later nog niet opnieuw zwanger ben... (in de poll heb ik de laatste optie aangevinkt)
Bij de 1e al meteen raak. Bij de 2e ineens ivm PCO vruchtbaarheidsbehandelingen moeten ondergaan. Dus toen pas na 1,5 jaar. Het kan gek lopen dus!
Eerste kindje in ronde 6 (toen 31 jr), exact 2 jaar later raak in ronde 1... Diep respect voor alle (toekomstige) mama's die zolang moeten wachten op hun wondertje. Kan (wil?) me echt niet voorstellen wat het is...
Ik zit nog niet echt in de mmm, wel vandaag naar de dokter geweest en morgen gaan we naar het ziekenhuis voor wat bloed & spermatestjes. We zitten in ronde 14 of moet ik zeggen :x
Ronde 11. Na een flinke verandering in voedingspatroon, lees vooral gezonder eten en stoppen met cola drinken, heb ik eind maart en eind april een miskraam gehad. Gisteren hebben we een 1e echo gehad op 8 weken Hartje klopte