1ste kindje via keizersnede...2de ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door melody, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Hallo...

ik heb zojuist de uitslag van mijn bekken foto's gekregen en mijn bekken zijn niet te nauw...

Melody is nl geboren via de keizersnede en daarom werd er onderzocht of het aan mijn bekken lag dat ze er niet op de'"normale" manier uit wou komen...
    Dit blijkt dus nu niet zo te zijn en mag ik bij een eventuele volgende zwangerschap, "gewoon" bevallen!

Ben ik best wel blij om... maar wie heeft hier ervaring mee?
    Ik ben best wel bang dat het me de 2de x ook niet zal lukken eerlijk gezegd....

En het lijkt me ook wel een dubbel gevoel als mn 2de kindje wel op de normale manier ter wereld zal komen (ik heb in het begin nogal een gevoel van falen gehad)

Hoop dat iemand me wat advies/antwoorden kan geven....

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hoeft niet, je moet in het ziekenhuis bevallen, dat is het enige wat vast staat. De laatste weken van je zwangerschap krijg je de controles bij de gyn, en met hem/haar kun je je vorige ervaring delen.

Waarom is het bij Melody een ks geworden? Bleef de ontsluiting steken, gingen de harttonen naar beneden? Probeer eerst duidelijk te krijgen wat precies de reden is geweest, en wat de kans op herhaling is. Als je de voors en tegens hebt, dan kun je misschien zelfs kiezen voor natuurlijk of toch een ks.

Het faal-gevoel ken ik, en dat kan een zware dobber zijn om te verwerken. Maar probeer 2 kindjes los van elkaar te zien, een kindje is niet beter of slechter als het natuurlijk of met een kunstverlssing is geboren. Je dochter zal het je later echt niet kwalijk nemen dat je haar er niet natuurlijk hebt uitgepoept.

Groet van Kiki

3. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    ik heb me er nu ook wel over heen gezet en heb het geaccepteert maar de reden is niet helemaal duidelijk want alles verliep perfect tot na 2,5 persen toen moest ik alsnog naar het zhuis voor een keizersnede...
    we dacht dus aan mn bekken maar nu dit niet het probleem blijkt te zijn weten we het niet...
    er waren verder geen complicaties. (gelukkig)

Deel Deze Pagina