Ik heb opeens sinds gisteravond veel meer last van harde buiken. Ik heb het vaker wel dan niet zeg maar. Zou dit een teken kunnen zijn dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten, of heeft dit niets met elkaar te maken. Ze zijn overigens niet pijnlijk, maar wel vervelend en houden lang aan. xxx Irene
ik heb sinds afgelopen weekend ook veel last van harde buiken, mijne zijn wel pijnlijk en bij het topic "stel je vraag aan de verloskundige" geven ze als antwoord dat het voorweeën zijn. Harde buiken zijn natuurlij ook wel de voorloper van weeën om je baarmoeder voor te bereiden. Het is wel spannend voor je, je bent al bijna op DE datum. Hoelang houden ze aan dan bij je, bij mij soms wel 3-5 minuten ook. Vanavond weer controle dus dan ga ik ook even vragen of dat niet al te lang is. (vind ik namelijk wel) liefs Anita
Dit heb ik ook gehad en ik heb bijna vier weken zo gelopen en langzaam aan ging het over in voorweeen waar ik ong twee weken mee heb rond gelopen tot ik niet eens wist dat ik al aan het bevallen was. De verloskundige heeft mijn vliezen toen gebroken maar als zij mij niet had gebeld had het nog wel een tot twee dagen kunnen duren. Maar het kan er morgen zijn maar ook nog wel twee of drie weken durenm
Ik heb ook sinds afgelopen maandag regelmatig harde buiken (ook meer wel dan niet) . Gister avond waren ze wat heftiger en af en toe deden ze een beetje zeer. Maar daar is het daar ook bij gebleven. Er zit niets anders op dan afwachten denk ik. Succes!
Nou, meiden, dan hoop ik voor jullie dat het gaat beginnen. Dat was bij mij in elk geval wel zo. Bij mij was het zo: Drie dagen voor mijn bevalling was het qua bewegen in mijn buik ontzettend en opvallend rustig. En de twee dagen daarna had ik vreselijk veel last van harde buiken...... Toen de andere ochtend om 9.30 uur zijn mijn vliezen spontaan gebroken en 12 uur later was m'n ventje er. Bij mij was dit achteraf gezien dus echt een 'startsein'. Uiteindelijk beviel ik met 39w5d. Succes. x Linda
Ik hoop natuurlijk ook voor je dat het het begin is of dat je niet meer lang hoeft te wachten. Ik heb ook de laatste weken van de zwangerschap steeds meer last ervan gehad!
bij mij is het 2 dagen voor de bevalling begonnen met een hele avond om de 10 minuten harde buiken, toen hoopte ik dat het zou gaan beginnen maar helaas....de dag erna helemaal niks.gelukkig begon het die nacht toch nog. dus het kan zijn dat het niet lang meer duurt! ik hoop het voor je! groetjes Lonneke
Dan hoop ik ook dat het niet al te lang meer duurt bij mij. Heb al de hele dag harde buiken en krampen. Hou niet echt de tijd bij maar heb het wel regelmatig. Duimen dat het niet lang meer zal duren maar. Succes.
Ik had ook aan het einde van mijn zwangerschap veel meer harde buiken, en de nacht voordat de ween begonnen waren ze ook pijnlijk. Het was toen weer even rustig en na een uurtje of 4 werden het echt weeen.
ik heb ook veel last van harde buiken ja en een soort ongesteldheidsbuikpijn maar verloskundige zegt dat dat gemiddeld 4 tot 2 weken voor de bevalling begint! heb je nog steeds niets aan hihi