Hallo, Zoals het onderwerp het al zeg zit ik vol ongeloof. Na 3 jaar proberen zwanger te worden, en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, een miskraam en 3 x iui in eigen cyclus, en uiteindelijk een bka nummer aangevraagt voor adoptie en een datum van de eerste bij eenkomst, teste ik op Vaderdag positief met een digitale test van clearbleu, ik wist niet wat ik zag!, blij angst alles ging er door me heen, Maandag nog een keer een digitale test gedaan en weer zwanger, dinsdag mocht ik naar het zh voor een echo en ze zagen nog niks dus waarschijnlijk korter zwanger als ik dacht. Heb bloed laten prikken en het hcg bevestigde dat idd, en ik had na het zh ook nog een test gedaan met een week indicator en en die gaf 2-3 aan dus dat klopte ook,ook nog een van de kruitvat 2v5 gedaan en meteen zo duidelijk als wat, woensdag ook nog een van de kruitvat gedaan en weer positief, nu maandag weer naar het zh en ik hoop zo dat ze nu wel wat zien en dat mn hcg is gestegen! Ik moest ff mn verhaal kwijt, vind het zo onwerkelijk allemaal, vandaar al die testen ook, maar nu heb ik niet meer getest Lieve groet,
Wat bijzonder...echt super joh!! Van harte gefeliciteerd!!duim voor je dat alles goed gaat en je een hele fijne en mooie zwangerschap mag hebben!(en natuurlijk over 8 maandjes je kindje in je armen mag sluiten!!)
Helaas konden ze gister in het zh weer niks zien en is mijn hcg wat gedaald, dus de derde keer dat het fout gaat.. Kan alleen maar huilen en weet niet wat er nu allemaal met gebeurt, verdrietig boos angstig, tis verschrikkelijk, we waren zo ontzettend blij en weer was het maar van korte duur.... Vrijdag weer bloedprikken om te kijken of het hcg daalt