Hoi hoi meiden, Laatst iets heel leuks gezien op tv, maar waar ik het vandaan kan halen en hoe het heet..............geen idee. Hoop dat jullie weten wat ik bedoel, het gaat om het volgende: Het is een afbeelding van babyvoetjes, je haalt het voetje uit het vierkantje zeg maar en dan houd je dus alleen de buitenkant over. Dat houd je dan op de muur en daarbinnen in schilder je dus de afbeelding (babyvoetjes). Snappen jullie beetje wat ik bedoel? Kan altijd moeilijk wat uitleggen Ik ben dus op zoek naar zo'n afbeelding, zou dat zo graag op de muur van de babykamer willen maken. (en ben al zo laat met het kamertje,erg he?!)
Denk dat je ook een sjabloon bedoeld. Heb je dit toevallig gezien bij Eigen huis en tuin?? Met dat rolgordijn. Volgens mij verkopen ze sjablonen bij een bouwmarkt of hobbywinkel (pipo's zit hier in de buurt, weet niet of die ook bij jou in de buurt zit) en anders kun je het misschien zelf wel maken.
Je kan even kijken op www.pipoos.nl. Die hebben ook een webwinkel. En anders zou je het misschien kunnen vragen bij een bouwmarkt. Of een plaatje op internet zoeken en aan de hand daarvan een sjabloon maken. Succes ermee!!
kan je zelf ook maken zo een sjabloon zelfs met een kartonne doos met uitgesneden babyvoetjes en spuitverf zal ht nog lukken ik heb hier trouwens handjes in verschillende kleuren op de muur van familie... ik zou het eerst ook op de muur doen maar aangezien ze ooit en andere kamer gaat krijgen hebben we ze op een doek gedaan zo dat de handjes mee kunnen
Als het van eigen huis & tuin komt, zal het wel bij de Praxis gehaald zijn wellicht kun je daar even rondneuzen