1ste loopschoentjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Natas1, May 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Wat zijn goede eerste loopschoentjes, en waar te koop?
    Het gaat om schoentjes voor de allereerste pasjes. Mijn dochtertje staat nu wel maar loopt nog niet, dus ben op zoek naar schoentjes met ruwe zool maar wel flexibel. Liefst voor de zomer een beetje sandaal modelletje.

2. Juff

Juff Actief lid

Oct 14, 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Ik heb twee paar eerste loopschoentjes van Oxxi, deze hebben wat jij zoekt en zijn niet zo duur, rond de 30 euro. Alleen zijn deze eigenlijk niet geschikt voor als ze nog veel kruipen, mijn mannetje loopt nog niet en heeft na een paar dagen al de neuzen versleten. Tegen de tijd dat hij gaat stappen moet ik weer nieuwe kopen.

3. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

May 31, 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik zou als ik jou was naar een goede schoenenzaak gaan. Daar kunnen ze je kindje een goed paar schoenen aanmeten. Ik denk dat het ook af hangt van hoe een schoen je kindje past. Ik denk dat dit per kindje wel veel kan verschillen. Succes ermee!!!

4. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Hoi,

Ik zie dat je dochtertje nu 9 mnd is. Ik zou kiezen voor leren babyschoentjes. Die van BabyPaws zijn hier erg goed bevallen. Die zijn niet geschikt om echt mee buiten te lopen, maar dat zal ze nu ook nog niet doen. En als jullie in de tuin zitten en ze zou er dan mee buiten staan of langs de tuinstoelen lopen dan kan dat natuurlijk wel. Het gaat er nu nog meer om dat ze iets om de voetjes heeft en niet uitglijd denk ik toch?

bijv zoiets:
    http://www.g-net.nl/babypaws/catalog/popup_image.php?pID=46&osCsid=deca2e87d281c6fd9e1c5511ef5da183

Ik heb voor Fenne sinds ze 1 jr is de eerste schoentjes gekocht. Ze liep vanaf die leeftijd wel eens mee aan het handje op straat. Ik heb hier schoenen met flexzool van Bardossa en van Jochie... erg tevreden over! Maar idd waar, als ze nog kruipen dan gaan de neusjes er snel aan...

Succes met iets leuks uitzoeken!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Dank jullie wel, ik ga hier naar kijken!

6. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
  7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik had eerst schoentjes van elefanten, bij de vanharen. Maar daar was ze binnen no time uitgegroeid.

Nu heb ik half open schoentjes van klavertje4. Echt superleuke schoenen! Ik heb ze nog niet kunnen vinden op internet, maar ze zijn te koop bij villa happ.

8. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    Jayden heeft 2 paar shoesme's echt superschoenen.
    Hij loopt op allebei net zo makkelijk.
    Kun je bij de betere schoenenzaak kopen.
    Hij heeft ook bikkembergs gehad maar dit zijn geen goede loopschoenen.

9. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
  10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Wij zijn ook begonnen met leren slofjes. Lekker soepel, maar niet direct zo stug als schoenen.

Het eerste paar schoenen was meer om warme voeten te houden in de kinderwagen. Binnen stond hij op sloffen/sokken of blote pootjes.
    Het eerste echte paar loopschoenen heb ik bij een goede schoenenzaak gekocht. Daar hebben ze zijn voeten opgemeten met een degelijk apparaat (niet zo'n gek schuifding van de scapino).
    Maar nog loopt hij zoveel mogelijk op blote voeten. Alleen op het KDV (2 dagen) en bij buitenshuis dingen heeft hij ze aan..

Share This Page