Mijn dochter doet het heeeeeeel af en toe: een klein schaterlachje (dus met een echte hahaha geluid!). Zo geweldig en ik kan niet wachten tot ze dit altijd gaat doen. Iemand een idee wanneer dit ongeveer aan de orde van de dag is?
Geen idee wanneer ze echt gaan schaterlachen, maar het buikje kietelen of blazen op de buik levert hier altijd enorme schaterlachen op, dus probeer dat eens als je je dochter aan en uit kleedt... volgens mij was mijn zoontje 3 a 4 maanden toen hij begon te schaterlachen.
Vera was ongeveer zes maanden. Ze lag vaak op haar buik te schaterlachen of in het wipstoeltje. Het leukst werd het toen ze in haar eetkamerstoel kon zitten, dus met negen maanden.
met 3,5 maand begon onze zoon echt te schatterlachen en dan kon en kan hij wel 10 minuten helemaal in de scheur liggen. wel moet je steeds iets geks blijven doen maar dan is er ook geen houden meer aan.
Sinds een week of 3, maar het is hard werken om op dat punt te komen, maar vandaag echt na 1 klein kusje op haar buik al! Dus het komt wel steeds iets vaker en met minder moeite! Echt zo schattig! haha!
Eva heeft nooit echt geschaterlacht , ze kan het gewoon niet . Ze lachte al wel snel met geluid, maar echt schaterlachen dus niet. Hier was ze 7 maanden (en dit is heel hard lachen voor haar ) http://www.filmpjes.nl/v/47951-Eva-lekk ... ma-op-bed- En hier 13 maanden (en zo lacht ze nu nog steeds): http://www.filmpjes.nl/v/55994-Eva-lacht-aan-tafel En ik vind filmpjes met schaterlachende baby's echt helemaal geweldig!!! Wat moet je in een deuk liggen als het je eigen kind is! Ik vind Eva ook wel lief lachen hoor , maar schaterlachen kan je het nou niet echt noemen .
Hier ook met 3 mnd.. maar dan moet ik hem wel stimuleren met een grappig geluidje of gezicht. Soms als ik mn tong uitsteek begint ie al heel hard te schateren.. zo schattig!!!
Hier al met 2 of 2,5 mnd schaterlachen. en een lol. nu lacht hij al bij t minste geringste... je kijkt hem aan en dan is het lachen bij hem... waarom geen idee maar ze lf doe je dan ook mee en dan gaat Bas nog harder lachen. zooo lief
Dus als ik het zo lees zit het er misschien hier bijna aan te komen. Ze begon verleden week veelbelovend, maar nu is het weer wat minder Leek ook wel of ze er zelf ook een beetje van schrok. Maar ik hou goede moed en blijf heel gek doen boven de box! hahaha
Amy was bijna 4 maanden toen ze het voor het eerst echt deed. Weet het nog goed, probeerde haar aan het lachen te krijgen voor de foto op de 9 maanden beurs. Ze ging met mijn moeder op de foto. En toen deed ze dat ineens. En ja deze dwaze mama kreeg daar natuurlijk weer tranen van in haar ogen haha.
Sasha deed het pas toen ze een maand of 7, misschien zelfs wel 8 was. http://www.youtube.com/watch?v=kDhXSLwD_8c Hier even trots een filmpje van mijn scheet!
Jonathan deed het met 3,5 maand 1 keer, maar toen schrok hij zo erg van zichzelf dat hij het twee weken niet meer heeft gedaan, en met 4 maanden echt. Ik moet hem echt kietelen ofzo, maar zn vader hoeft alleen maar naar hem te kijken en dan ligt hij helemaal in een deuk.
Hier voor het eerst met een maand of vier, toen papa een gek geluid maakte... Zo schattig! Vanaf dat moment schatert hij wel vaker, als wij maar gek genoeg doen En afgelopen zondag kreeg hij echt de slappe lach van de hond van de buren (een boxer, echt een grote goedzak). Als het beest maar naar 'm keek, lag hij helemaal slap van het lachen, hahaha! Geen idee waarom, maar de liefde is geheel wederzijds: nadat Bas weg was omdat hij naar bed moest, heeft de hond nog zeker twintig minuten hoopvol voor de poort staan wachten met een balletje in zijn bek