Hoop opgeven voor deze maand?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesjuh0707, 16 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Goeie morgen,

Ik ben ik de tweede week van deze ronden begonnen met temperaturen (na mijn menstuatie) omdat ik benieuwd was of je echt temperatuursverschillen hebt gedurende je cyclus. En warempel, je ziet het echt!! Haha

Maar nu begin ik wel heel erg te twijfelen of ik de hoop moet opgeven voor deze ronden. Willen jullie eens mee kijken?
    Mijn temp was vanmorgen 36.4, gelijk aan mijn basale temp.
    Gisteren had ik een roze sliertje bij mijn afscheiding zitten. Nadat mijn man en ik het gezellig hebben gehad heel iets bruin. Verder helemaal geen ongi klachten
    Mijn NOD is as zondag.

Oh ja ik temp niet helemaal op de officiƫle manier maar oraal en niet op een vast moment ( wel s ochtends voor het opstaan) door onregelmatige diensten is op een vast moment niet mogelijk

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,3 KB
      Weergaven:
      4
  2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Gezien je tempmethode is er absoluut niks zinnigs te zeggen over je temp helaas.
    De manier waarop jij het doet is echt onbetrouwbaar.

Wil je goed en betrouwbaar tempen dan moet je echt rectaal (of desnoods vaginaal) gaan tempen en ook echt elke dag (ook je vrije/late dagen) op hetzelfde tijdstip.
    Dus als je voor je vroegste dienst om bijv. 6 uur je bed uit moet, moet je dus elke dag om 6 uur tempen.
    Heb je een dag dat je bijv pas om 8 uur je bed uit moet, dan zet je je wekker om 6 uur. Dan tempen en weer verder slapen.

Als je dat niet gaat lukken dan heeft tempen helaas geen zin.

Deel Deze Pagina