Dit idee schoot ons net te binnen en is misschien best wel leuk! Voor 30 euro heb je 40 zegels met je eigen tekst en foto, wat vinden jullie hiervan? en heeft iemand het al eens besteld? http://www.tntpost.nl/voorthuis/postzeg ... els-maken/
Inderdaad leuk om te doen, maar het is duur en enveloppen worden meestal niet bewaard. Dus dat is dan zonde! Je kan ook een eigen 'nep'zegel maken.
ik ga waarschijnlijk ook zelf zegels maken voor het geboortekaartje. Wij hebben een kaartje zonder envelop en die ooievaarzegels passen er gewoon echt niet bij. De zegel die we zelf maken past er dan helemaal bij. Gebruik een afbeelding uit het kaartje. Je betaald er inderdaad wel flink meer voor, maar ik hoef niets voor het drukken van het kaartje te betalen (vriendendienst), dus dan vind ik het niet zo erg. TIP: als je het doet, bestel ze pas volgend jaar, want per 1-1 gaan de portikosten weer omhoog.
Wij hebben het al eens gedaan. Niet met een geboorte, maar toen mijn man vorig jaar zijn eigen bedrijf begon heb ik postzegels laten maken met daarop de afbeelding van zijn splinternieuwe bedrijfsauto met daarop ons logo, etc. Kost inderdaad wel iets meer, maar wij hebben wel hele leuke reacties gehad. Geeft bij speciale gelegenheden net even die extra dimensie. gr. Naja
Wij hebben het ook wel es gedaan. Voor een keertje leuk, maar idd de mensen gooien de envelop weg en weg is je zelfgemaakte zegel
idd het is wel leuk. maar zeker niet als je net een beetje krap zit ik vind het een beetj onnodig mischien idd voor iets speciaals als een geboorte of bruiloft maja zoals je zegt het beland tog in de prullenbak
Ik heb twee Ragdoll katten en had van ieder een velletje besteld. Krijg ik een maand later het bericht dat de porto per 1 januari 2007 met 5 cent omhoog gaat dus ik zag het al voor me... zo'n mooie zegel met zo'n lelijk 5 cent zegeltje ernaast... heb ik ze nu gewoon op m'n kerstkaarten geplakt en ik bestel in januari wel weer nieuwe van 44 cent 8)
idd, en sommige kijken niet eens naar de zegel. vorig jaar hebben we ook kerstzegels laten maken met onze katten erop, bij sommige was het niet eens opgevallen.. gelijk de envelop weg gemikt