Hallo allemaal, ik denk dat ik hier gek word! Wij zijn al 2 jaar bezig met zwanger worden en onze 5e iui poging zit er zojuist op. Ik heb op 25 april ovitrelle gespoten en ben op 27 april geinsemineerd. Normaal word ik 10 -12 dagen na de inseminatie ongesteld. Nu na 13 dagen nog niets, dus ik werd ongeduldig natuurlijk Nu deed ik vanochtend een test en zag ik contouren van een streepje. Maar ik dacht dat ik me ook kon vergissen. Dus vanmiddag nog een test en nu toch echt een heel licht streepje. Ik heb in twee jaar tijd nog nooit een test gehad die ook maar positief leek! Ik heb voor de zekerheid een foto bijgevoegd (op mijn telefoon was hij duidelijker). Wat denken jullie? Mag ik voorzichtig blij zijn?
Jaaa ik zie ook een beginnend streepje! Die zit er niet voor niets! Wat zal dat een bijzonder gevoel zijn na twee jaren wachten! Gefeliciteerd!
Dit heb ik dus ook..! Heb al 2 testen gedaan en beide een licht streepje zichtbaar.. Echter.. Ik mag woensdag pas officieel testen.. Voorzichtig blij ik dus ook?!
Dankjewel allemaal! Ik heb nu 5! (Sorry, heel hysterisch I know) testen met allemaal 2 streepjes. Die van vanochtend was duidelijker dan die van gisteren. Dus ik denk dat ik echt blij mag zijn. Totaal in shock maar zo dolgelukkig! Ik mag morgen bloed laten prikken dus dat gaat hopelijk de laatste twijfel wegnemen. Door de kraampjes in mijn buik ben ik nog steeds als de dood dat ik TOCH nog ongesteld zal worden. Zo raar dit!