Hoi allemaal, Nou ik ben wanger! Poging nr. 6 ons eerste kindje.. Er komt meteen van alles op je af pff... Maar goed Ik ik al een afspraak voor een 8 weken echo op 10 augustus En 30 augustus voor het eerst naar de verloskundige 8 juni was de eerste dag van me laatste ong. Nu zit ik te rekenen is de 8 weken echo niet wat aan de vroege kant gepland? :S oe wat staat me kop over te stromen zeg, wat mag ik wel wat mag ik niet, hoe nu met me werk want ik werk als hulp in de huishouding... ben al erg moe pff... toch allemaal beetje eng nu het zo ver is.... herkenbaar zeker
heel herkenbaar ja, al die folders vol met informatie...je moet dit regelen ...dat mag je niet meer...mijn hoofd zit ook vol maar alleen maar leuk GEFELICITEERD
Gefeliciteerd meid! Ik had mijn eerste echo bij 9 weken. Het hartje klopte en het vruchtje was 2 cm groot. Meer kunnen ze dan nog niet zeggen, maar het is zo mooi om te zien. Geniet er van! Liefs, Mama in spe.
nou de echo gehad, maar is anders verlopen als verwacht er was een lege vruchtzak te zien... dus er zijn 2 mogelijkheden: 1. we zijn nog niet zo ver zwanger als we denken 2. het word een mk baal er zo van! onze trouwdag zit er ook aan te komen (25 aug) dus ik hoop dat als het een mk word dat ik niet die dag er last van ga krijgen.... volgende week weer een echo om te kijken of het veranderd is. pfff......