spannend.. ik heb net de eerste ronde gehad. eerst ff in ongi ritme komen, maar dat is nu goed. maar ja.. vorige week ongesteld geworden. op de 29e dag hahah.. nou je weet niet hoe spannend in het dag 28 vond hahaha.. ik voelde van alles.. echt van alles.. maar dat doe ik steeds als ik er op ga letten.. ik geloof het pas als de test het aangeeft haha. en ik mag van mezelf innd ook pas testen wanneer ik een week over tijd ben of zo.
Binnen een maand nadat ik met ac gestopt ben, had ik een positieve zwangerschapstest in handen dus niet eens een hele cyclus afgewacht
Hallo dames, Wij gaan er ook voor!! Zit nu op dag 9 van de eerste ronde... Ik ben 26 oktober gestopt met de pil. Spannend he!
Wij hebben de eerste maand, na het stoppen met anticonceptie, eerst even afgewacht, of ik ongesteld zou worden en netjes condooms gebruikt... Daarna meteen de volgende maand zwanger.
...... ik zou je zelf niet zo gek maken... stel dat niet in 1 x keer lukt word het een lange weg met veel frustratie en emoties...
Tja, denk dat mijn verhaal erg motiverend kan zijn ... Wij zijn supervruchtbaar denk ik, want 3 keer raak in ronde 1 is geen toeval meer, lijkt me . 1e: meteen zwanger na ontrekkingsbloeding pil (dus geen idee hoe lang mijn cyclus was geweest, maar ik vermoed redelijk normaal 29-30 dagen, gezien de termijnecho daar mee overeenkwam) 2e: zwanger in ronde 1 (na condooms) 3e (mk): zwanger ondanks spiraal 4e: zwanger in ronde 1 (na condooms) Maar ik snap ook dat dit eerder uitzondering dan regel is, dat wij wat dat betreft erg gezegend zijn.
ff een vraag ik ben de 22ste gestopt met de pil 27 ste ongesteld geworden zitten nu in de eerste ronde word gek van onzekerheid vanaf wanneer kan i testen ?
volgens mij pas aan het eind van deze maand. Hier nog een half succes verhaal. 4 jaar geleden gingen we voor kindje nr. 1. Na 1 maand condoom was het de eerste ronde meteen raak van een tweeling. Nu ben ik sinds midden aug. van de pil af maar nog steeds geen goede cyclus. We doen nu nog voor het zingen de kerk uit en waarschijnelijk wordt jan. pas ronde 1. Hoop dat het dan lukt en ik een beetje cyclus heb.
@Sammyke: Als je de 27e ongesteld geweest bent en je gaat uit van een cyclus van 28 dagen, dan zou 24 november je NOD zijn en kan je dus testen. Aangezien het je 1e ronde is, weet je nog niet hoe lang je cyclus is. Het kan dus best zijn dat je dan nog niet ongesteld geweest bent, maar ook niet zwanger bent. Ik zou in ieder geval die datum even in je achterhoofd houden. @Isade: En? Hoe was je test?
Ik was nieuwsgierig naar de test van Lin933, die schreef eerder dat ze vandaag zou gaan testen. Ik doe vooralsnog alleen nog aan ovulatietestje en om de dag klussen. Ik heb veel ik-wil-zwanger-worden-symptomen maar doe mijn best om de zwangerschapstesten in de verpakking te laten zitten totdat het zinvol is om te testen: geen bloed zien bijvoorbeeld (blijkt erg lastig bij mij:geen bloed zien)
O ja Sorry, verkeerde naam ervoor gezet. Heel verstandig om nog even geduld op te brengen. Je maakt jezelf volgens mij alleen maar onzeker als je te vroeg test en het is negatief.
Niet getest! Want ik kwam er achter dat ik een heeel klein beetje bruine afscheiding had met afvegen op die dag. Heb toen de dokter gebeld over wat dat kon zijn.. ze zei dat het misschien een late innesteling was gezien ik nog maar in ronde 1 zit en dus een ongeregelde cyclus heb Ik moest dus later testen want de kans op een negatieve test was nog groot. Wanneer zou ik volgens jullie kunnen testen? 13 november had ik die bruine afscheiding.. de dagen daarvoor best veel steekjes in de schaamstreek/lies pff. Wij denken eraan zaterdag te testen, zou dit wel kunnen of is dit nog te vroeg?
Van de eerste was ik direct in de eerste ronde zwanger. We zitten nu in ronde 1 voor een tweede kindje. M'n cyclus is nog erg onregelmatig. Ik zit nu op dag 30 en heb net getest, maar die was negatief.........