stuitje

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door sidmick, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ok, niet echt een bevallingskwaal maar voor mij wel uit die tijd :( Toen na 6 weken eindelijk mijn onderkant een beetje genezen was en ik weer kon lopen en zitten viel ik van de trap :( Gevolg was een gekneusd stuitje.
    Erg pijnlijk......... Nu 10 maanden later heb ik regelmatig nog steeds pijn an mijn stuit. Met name als ik lang (blijkbar verkeerd) heb gezeten. Het doet dan zoveel pijn dat ik niet eens op kan staan en 's avonds in bed kan ik niet op mijn rug liggen omdat de druk erop dan te pijnlijk is. Heeft iemand ervaring met een gekneusde stuit en is heir iets aan te doen?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ben je ermee naar de huisarts geweest? misschien staat ie nu iets scheef? ik weet wel dat je een jaar lang, zo niet de rest van je leven, last kunt hebben als je eenmaal op je stuitje bent gevallen.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik ben er destijds wel mee naar de HA geweest en die zei wel dat zo'n kneusing een erg vervelende is. Maar dit doet echt zoveel pijn :( En ik ben echt niet kleinzeerig wat dat betreft.....

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dan zou ik er zeker even mee terug gaan om een rontgenfoto te laten maken, zoveel pijn is niet normaal ;)

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Wellicht kan een osteopaat je ook helpen, misschien zit er iets niet goed en kan de osteopaat het rechtzetten.
    Maar ik zou er zeker even naar laten kijken.

Deel Deze Pagina