hoi, Ik heb een hele vreemde ding... ik ben vorige week na een zeer lange cylus ongesteld geworden. Via mijn nicht kwam ik erachter dat ik hier mijn vragen kan stellen. Ik heb even snel een acount bij haar aangemaakt en nu hoop ik dat jullie mij ook kunnen helpen. Ik heb een hele lange cyclus soms wel van 70 dagen. Nu werd ik eindelijk ongesteld vandaag twee week geleden. twee dagen daarvoor hadden mijn man en ik sex gehad. Ik ben echt heel erg ongesteld geweest. Maar goed ik ben nu misselijk slap en kan niets binnen houden. Ik had nog testen liggen van de vorige zwangerschap. En die dus gedaan. Toen kwam er een controle streep, met 20 min. kwam een tweede streep (aflezen kan tot 10 min) Maar goed hij stond daar wel oppeens heb nog een gedaan en nog een en bij alle drie de testen een streep met 20 min. Het is niet geldig maar het is toch vreemd? Zou dit mischien toch iets zeggen? Hebben jullie dit ook wel eens gehad? ik zou even een foto bij voegen hij is niet heel duielijk want hij is op de tel gemaakt... Zien jullie iets? En zijn dit opdrooglijntjes? Ik heb zelf een hekel aan mensen die lijntjes moeten turen, en ook testen aflezen na de 10 min. deed ik nooit. Maar had hem gedaan en mijn ogen werden gestuurd met 20 min. met 10 min leek er we iets te staan maar mischien ook niet . Het was niet goed zichtbaar. Hier is de foto Alvast ontzettend bedankt voor de mogelijke antwoorden. Bekijk bijlage 182497
Ik heb echt geleerd dat ookal krijg je een duidelijke (!) lijn na de afleestijd, dat het echt niets betekent. Ik hoop natuurlijk het beste voor je, maar bij mij was het duidelijk een tweede lijntje - en een paar dagen later was ik ongesteld (en toen teste ik dus ook negatief).
Ik ben ook bang dat dit indrooglijntjes zijn.. En anders toch een bloedonderzoek aanvragen bij de HA..
met deze testen kunnen dat heel goed indrooglijntjes zijn (zijn zwanger en kids testen toch?) had ook gehad nl. als je ze na afleestijd afleest mag je ze niet als posi tellen. Misschien anders een kruidvat 2 voor 5 halen? die vind ik duidelijker
ja of omdat je nu op dag 14 zit, heb je misschien een eisprong gehad en daar kan een zwangerschapstest ook op reageren.
Hoi Ellen, Wat lief dat je vraagt. Nou het stomme is dus de testen blijven een streepje aangeven. Nu vanmorgen ook en deze lijkt duidelijker te worden. Ik weet het dus echt niet meer. Ik ga vanmiddag proberen een cb op te halen. Maar mijn gevoel zegt mij dat die negatief is waarom weet ik niet. Wel heb ik last van mijn borsten ben erg misselijk na het eten niet meteen maar en half uur erna... Dit herken ik natuurlijk wel van de vorige zwangerschap. Ik probeer jullie op de hoogte te houden, En inmiddels ben ik wel helemaal om ik blijf hier nu trouw op de zw pagina. Vind het heel gezellig hier en er zijn volgens mij alleen maar hele lieve meiden.
dan zou ik een kruidvat 2 voor 5 test halen ipv een CB die hebben meer HCG nodig om positief te worden ook al ben je wel zwanger , Ik had nl een CB test gedaan die negatief was en een k2v5 en die werden gelijk positief . week later had ik n echo en was ik al bijna 7 weken