Dit is niet het goede onderwerp om hier te plaatsen, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Ik heb namelijk geen kinderwens meer, ons gezin is compleet. Nu heb ik gisteren seks gehad en is het condoom gescheurd. 20 januari was de eerste dag van mijn menstruatie. Mijn cyclus is normaal 30 a 31 dagen. Kunnen jullie inschatten of er een kans is dat ik zwanger ben? (ik weet dat je niet precies kan zeggen wanneer mijn eisprong is) Ik voel vandaag wel soms pijn in mijn onderbuik links, maar dat kan ik me ook inbeelden door de angst. Help kan iemand me een beetje gerust stellen. en zouden jullie gewoon afwachten of een bepaalde dag testen? * verplaats dit topic gerust naar een andere plaats, want ik wil niemand hier tegen het hoofd stoten die probeert zwanger te worden*
Je zit vermoedelijk voor je eisprong en dus is er een kans dat je zwanger kan raken want zaadcellen leven nog een paar dagen in je lichaam. Je kan een morning after pil halen bij de drogist.
Ja goede tip. Daar dacht ik een paar uur geleden dus pas aan. Ik dacht in eerste instantie dat ik nog veel verder voor mijn eisprong zat. Als ik die morgenmiddag neem dan heeft het ook nog zin? Als ik zwanger blijk (ook al is de kans klein) dan wil ik geen abortus. Is natuurlijk totaal anders als de morning after pil, maar toch voelt het vreemd.
Denk bij morning after pil ook even aan je gewicht. Ella one zou ik in jouw geval kiezen. Zeker omdat je hem iets later inneemt.