Zit er wat in de lucht ofzo ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kleintje88, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zit er iets in de lucht ofzo?

Ik lees van verschillende mensen dat hun kindje koorts heeft boven de 39! Vandaag voelde ons meisje ook enorm warm aan, net koorts gemeten en het was 39,4 ! :(
    Ze oogt verder niet ziek, spuugt laatste dagen wel iets meer (maar dat wijdde ik aan eventuele doorkomende tandjes ? ) en ik ga me nu steeds meer afvragen omdat ik steeds meer lees "mijn kindje heeft koorts" of er iets in de lucht zit ofzo? :$

Of kunnen ze ook zulke hoge koorts krijgen bij tandjes? Maar de tandjes die ze al heeft daar heeft ze eigenlijk helemaal geen last van gehad als koorts etc.

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Hier allebei hangerig en zeurderig.. Dus zal wel wat in de lucht hangen.

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    hier ook 39 temp maar is verder wel vrolijk.
    Geen idee wat het is

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Had even voor advies naar de huisartsen post gebeld (ja ik ben toch wel een overbezorgde mama soms ;) ) en de huisarts heeft me terug gebeld (ik vroeg advies aan de assistente maar ze vond het toch nodig om de ha zelf te laten bellen) hij vond de koorts ook vrij hoog! Moest haar een zetpil geven (had ik al gedaan ) en goed in de gaten houden hoe ze is, wordt ze suffer of gaat ze ineens huilen zonder reden dan moet ik meteen weer bellen en langskomen! Ook moet ik opletten of ze geen vlekjes of iets dergelijks krijgt en extra vocht (dat wist ik )
    Waterpokken heeft ze een paar weken terug al gehad (overigens zonder koorts van te voren vreemdgenoeg) dus dat zal het wel niet zien....
    Oh en de huisarts zei ook dat hij het de laatste paar dagen vaker hoorde kindjes met ineens koorts! Dus er zal idd wel iets in de lucht zitten!

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ons jochie is al vanaf zondag aan het rommelen met zijn temp. vorige week 2 keer bij de ha geweest voor vlekjes in zijn gezicht en op zijn armpjes. eerst werd het afgedaan als eczeem creme mee die hij niet mocht hebben. ook niet gebruikt toen heb ik gelijk gemeld dat hij schor klonk maar hij werd niet onderzocht en nu vrijdag gaan we met vakantie naar spanje dus had echt zoiets van owhhh.
    2 dagen later terug hij was niet in zijn hum plekjes werden vele malen erger enz. toen was ik een overbezorgde moeder en het waren muggenbultje smet een allergische reactie. Hij kreeg er een paar bij maar ze gingen ook niet echt weg sind zondag echt verhoging en gisteren echt flinke koorts bijna 40 graden, vandaag daalde hij eerst en vervolgens schoot hij enorm omhoog. toch ha gebeld en man die al vakantie heeft maar mee. ha had eerst zoiets van heb je ze weer tot hij zag hoed de kleine eraan toe was suf en fiks rood van de koorts enz. onderzocht. De vlekjes kan hij toch niet helemaal plaatsen het heeft wat weg van waterpokken maar ook vn de 6e ziekte maar allebei ook net niet helemaal alle symptomen zeg maar.
    toen keek hij eindelijk naar zijn keeltje blijkt meneer een fikse keelontsteking die al op zijn eind loopt te hebben heb nu antibiotica en moet donderdag terug om te kijken of ik extra antibiotica moet hebben voor de vakantie, hij heeft nu 2 keer antibiotica gehad met een zetpil paracetamol. de koorts zakt wel wat, maar het schijnt met de medicijnen dat die de 1e dag zoiezo nog hoog blijft maar binnen 2 uur hadden we ons eigen ventje weer terug lekker spelen en tijgeren en kletsen wel is hij nog vreselijk moe, maar gelukkig kanpt hij nu hard op.

Deel Deze Pagina