Favoriet speelgoed (rond 1 jaar)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kat, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Aangezien we langzaam aan veel vragen krijgen of we ideeën hebben voor Dewi's verjaardag en aangezien wij geen idee hebben wat leuk speelgoed is voor deze leeftijd,
    ben ik wel benieuwd waar jullie kleintjes zich mee amuseren.

Ben benieuwd!

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Een blokkendoos. Zo 1 met een duwstang zodat ze er ook achter kunnen lopen. De blokken zijn echt favoriet! Verder haar babywalker van V-tech. Muziek. En de stapelbekers natuurlijk.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra speelt heel veel m,et de boerderij van Little People (Fisher Price) die ze heeft gekregen toen ze 1 werd. Ook de 3 -wieler van bumba vindt ze geweldig.

Zanbak en zandspulletjes, ergh leuk!
    Pop met buggy loopt ze het hele huis en de hele tuin mee rond. Bal is ook favoriet.

Succes ermee en geniet van haar 1e verjaardag!

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier zijn ook de houten blokken heel erg in trek :D ... Voor de rest heeft hij ook een leuke rollator ( maakt muziek, zitten blokjes bij, geeft licht ) auto'tjes, hamertje, driewieler met duwstang etc

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  6. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Heey,
    bedankt allemaal!

Dat toppic had ik idd. gemist Manuela79 ;)
    Heb al leuke dingen voorbij zien komen.

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kyano heeft trouwens ook een electrische politiwagentje, als hij dan met zijn voetje op het pendaaltje drukt dan gaat hij rijden,,,, een groot succes hier hahaha :)

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Wij hebben zelf voor Anouk een geweldig ding gekocht. Zie fotoalbum (honingboom Pooh)! Ze speelt echt eindeloos met dit ding. Ook hebben we bij het kruitvat van die winnie de poeh stapelpopjes gekocht. Deze zijn ideaal voor afleiding tijdens het eten, Anouk slaat namelijk erg vaak naar haar lepel als ze niks anders om handen heeft.

Misschien heb je hier wel iets aan!

Liefs,
    Duveldraakje

9. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    wat wij vragen:
    - serviesje en keukenspulletjes (vindt ze op het kdv helemaal super!)
    - poppenwagen om achter te lopen (en een pop)
    - CD met liedjes
    - muziekinstrumentje (xylofoontje bijv.)
    - boekjes (altijd goed hier!)
    - badspeeltjes
    - duplo
    - zwembadje (om te spelen op warme dagen)

Waar ze nu veel mee speelt zijn blokken, stapeltorens, ballen, puzzels (alleen stukjes eruithalen hoor...) en boekjes.

10. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    oja, en wij hebben er zelf geen ruimte voor, maar schommelen vindt ze helemaal geweldig. Dus een babyschommel als je een tuin hebt of een hobbelpaard is ook een erg leuk cadeau!

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    op dit moment de poppenbuggy en een bal groot of klein ze vind het helemaal geweldig.

12. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Er komen idd. erg leuke dingen voorbij. Het ergste is steeds dat ik al dingen koop en mijn man zegt steeds weer, zoiets had je ook voor haar verjaardag kunnen halen :rolleyes: .
    Hij heeft ook wel gelijk!

Schommelen vindt ze ook helemaal het einde (hebben we dan ook al),
    Stapelblokken en zo'n emmer voor vormpjes in te duwen heeft ze ook gekregen.

Ik denk dat de spulletjes van little people wel leuk zijn en van winny the pooh en natuurlijk de Duplo.
    Het is zo moeilijk, soms lijkt het erop of ik het leuk moet vinden maar dat is natuurlijk niet de bedoeling, terwijl zo'n kleine al blij is met de simpelste dingetjes.

Van haar oom en tante krijgt ze een Bobby car (nu heb je een gewone rode en eentje van princess). Nu zegt mijn vader die rode is niet mooi voor haar haha, terwijl het voor Dewi niks uitmaakt.

Deel Deze Pagina