Red Bull

Discussie in 'De lounge' gestart door MissPuma, 12 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey Dames,

    Nu zat ik eens na te denken, die blikjes Red Bull die drinkt mijn vriendje best veel (zo een 2 a 3 op een dag), nu zit daar natuurlijk ongeloofelijk veel cafeïne in...dus dat is toch eigenlijk ook slecht voor het zaad of niet?
    Ik denk niet dat ik het hem kan verbieden, aangezien hij er een klein beetje aan verslaafd is...
    Liefs, misspuma
     
  2. Niet meer actief

    idd ik heb wel eens gelezen dat te veel cafienne de zaadjes minder kwaliteit hebben. Maar ik weet zelf niet of ik daar nou ik geloof.
    Misschien worden ze van de acfienne wel snel.
    Succes meid
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    HiHi, i.p.v. de 45 kilo meter per uur die ze halen nu 80 :( , kwee niet of ik dat zo fijn vind haha
     
  4. Niet meer actief

    hihihi.
    Ik heb ook echt geen idee meid. Ik hoop voor je dat de zaadje er juist meer energie van krijgen en langer leven.
     
  5. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Tja denk het niet, want cafeïne was geloof ik niet erg bevoordelijk voor de vruchtbaarheid...en nu las ik net op dat blikje dat er zo een 4 koppen koffie in 1 blikje zitten... :(
     
  6. Niet meer actief

    oeh dat is eigenlijk best veelals hij er 2 a 3 per dag drinkt is ongveer 8 tot 12 koppen koffie.
    Misschien vragenof hij er 1 wil gaan drinken
     
  7. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Tja kan het proberen, maar hij draait ploegendiensten, en is daar vaak gesloopt van...dan weer ochtend dan weer middag en dan weer nachtdienst, had trouwens gelezen dat dat ook niet echt bevoordelijk is...tjonge onze kansen verlagen met de dag hihi grapje!
     
  8. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Als hij dan ook nog koffie drinkt :confused:
    Zou het zo en zo wel goed zijn , zo veel cafeine ( gewoon voor het mensenlichaam bedoel ik ) ?
    Misschien idd even vragen of hij iets minder wil drinken zoals babypaula zei .

    Groetjes Joyce
     
  9. Niet meer actief

    want hoe lang was je nou bezig en wanneer was je gestoptmet de pil?
     
  10. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hij drinkt geen koffie want dat vind ie vies, ja ik ga het hem eens voorzichtig vragen :( of ik koop gewoon geen Red Bull meer :D , nee dan word het niet echt gezelliger van hier in het huis denk ik
     
  11. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ow ik ben nog maar net bezig hoor, dit is de eerste officiele ronde dus maak me nog nergens druk over...maar soms lees je van die dingen
     
  12. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou ja , ik wist het niet van die redbull .
    En mijn mannetje drinkt het ook , alleen dan 2a3 in de week .
    Als ik hem dit vertel dan drinkt hij geheid niet meer van dat spul .
    Maar denk niet dat dit kwaad kan , dus zeg lekker niets :)

    Soms zijn de dingen die je leest wel handig om te weten ;)
    Ik leer hier elke dag weer dingen bij .
    Er staan hier dingen op het forum waarvan ik niets af wist , terwijl ik al 2 kinders heb :)

    Groetjes Joyce
     
  13. Niet meer actief

    Idd je kan heel veel lezen en soms ga je je nogmeer zorgen maken van ooh al onze kansen verlagen. Het kan best kloppen allemaal hoor wat je leest.

    Maar probeer te genieten en lees af en toe ergens overheen.

    ( makkelijk praten misschien van mij ik ben beide keren binnen 1 ronde zwanger geworden)

    Ik kan me goed voorstellen dat je baalt als je dat allemaal leest hoor

    succes ermee
     
  14. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nou ik zal het hem niet verbieden maar misschien als ik zeg dat het slecht is voor de zaadjes dat ie het dan niet meer drinkt ik zal het hem vandaag eens vragen als ie uit bed is (heeft namelijk net nachtdienst gehad).
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb een tijdje in engeland gestudeerd en op de universiteit kregen we een keer een voorlichting over de gevaren van red bull.
    Het is niet goed voor je laten we dat voorop stellen.
    wij kregen een heel verhaal over hoe het een vergrote kans op hersen tumoren geeft. ik heb nooit meer zo'n blikje aangeraakt.
     
  16. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    :confused: denk dat ik dan toch maar vraag of manlief helemaal van dat spul af wil blijven :confused:
    Ik heb hem toch liever een heel leven lang bij me ;)

    Groetjes Joyce
     
  17. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb het er met hem over gehad, en als deze op zijn hoef ik er geen meer te kopen :D alles voor een zwangerschap zei hij hihi vond ik dan toch wel erg lief van hem!
    Liefs, misspuma
     
  18. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Ook cafeïne, nicotine en alcohol hebben een negatieve invloed op de spermaproductie.

    maar dat wisten we al :)
    dus het lijkt mij geen slecht idee om stevig te minderen met die redbull en misschien iets anders te vragen om wakker te blijven :)

    succes debbie
     
  19. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Dat doet je vast heel goed!! (het gebaar van hem, bedoel ik)
     
  20. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wat een poepie!!! humz dat berichtje heb ik gemist :(

    beter lezen deb :)
     

Deel Deze Pagina