Ik heb een heel klein kamertje (1.75x2.50) en zoek een goede kleur voor een meisje. Er zit nu babyblauw behang op de muren en het zit er net 2 jaar op en superstrak, dus ik wil er het liefst overheen sauzen (schrijf je dat zo?). Mijn man wil graag lila of lavandel, maar met welke kleur combineer je dat? Ik ben er zelf niet zo'n fan van, maar ja roze is ook maar roze. Wie heeft er een leuk idee? Liefs, Wendy.
Als je al een kleine kamer hebt zou ik de kleur sowieso combineren met een lichte kleur. Dus lila/lavendel met een creme wit of gewoon wit lijkt me erg mooi, lief, zacht, romantisch
dan zou ik voor lila/lavendel met creme kleurtje gaan. Of een glittertje over de lichte kleur is ook altijd apart. Of een klein vleugje lila of lavendel door de creme kleur, zodat je heeeeeeeeeeeeeel licht paars krijgt
De kamer van mijn dochter is paars/wit/zilver. Er staan witte meubeltjes in. We vinden het zelf een leuke kleurencombinatie! En het straalt rust uit, voor een kleinere kamer dus ideaal.
Hier zijn de meubels gewoon wit, gordijnen wit met fuchsia gestreept. Fuchsia komt weer terug in het bedje en aankleedkussenhoes. Verder lekker rustig.
Wij ook! Ze heeft niet een hele grote kamer. Heel veel mensen zeggen; een donkere muur maakt kleiner, maar dat is bij ons niet hoor!
Hier zal mijn dochter haar kamer het volgende zijn. 1 muur donkergrijs, en de andere muren lichtgrijs. Afgewerkt met zilver en de meubels zijn wit. Iets anders dan de typische meisjeskleuren...maar toch echt meisjesachtig
hier de schuine wanden naast dakraam zilver de muren wit en behang als hieronder op 1 wandje dus zwart/wit/zilver
ja dat paars wit zilver vind ik wel heel stoer hoor. mijn dochtertje heeft ook een heel klein kamertje en alles is roze behalve de meubels (ook wit) ik had het toch liever lichtblauw gehad met leuke vrolijke gordijntjes met lichtblauw en roze erin.
Hier wordt hij toch mooi lichtroze, daar was ik vroeger helemaal gek van dus hopelijk deze kleine meid ook. Of een kamertje rustig is heeft volgens mij verder meer te maken met hoe vol je het zet en dat je een plezierig kleurschema aanhoud. Dus bijvoorbeeld accessoires in dezelfde accentkleur. Ons meidenkamertje is trouwens ook klein, 2x1.75 Het kamertje van haar broer is lichtgroen en ongeveer 2x2,50 maar doet niet heel klein aan.
zo dus.... en als ze vandezomer een peuterbedje krijgt wil ik een wit muurtje een kleurtje geven. rood denk ik zelf en dan ga ik een aantal bloemen ook rood maken
Hier een meidje met een appeltjesgroene muur in haar kamer en overal dieprode accenten en witte meubels. Eigenlijk gebaseerd op Max Velthuijs' Kikker (groene kikker met witrode broek ) Lekker vrolijk, en ik heb uberhaupt geen kleur-ideeen bij een jongen of meisje. We hadden bij de zw-schap het idee dat het een lekker vrolijk doerakje zou zijn, en hebben ons een beetje door dat gevoel laten leiden. We wisten tot 32 wk. namelijk ook niet dat het een meisje was. Nou ja. Ik 'wist' dat wel, maar alleen intuitief.
Wij hebben Pip behang, roze met kleine roosjes en witte stipjes. 1 muur hebben we vintage grijs, grijze gordijnen en witte meubeltjes. Wees juist niet bang om eventueel donkere kleuren te gebruiken in de babykamer, ookal is hij vrij klein. Het ziet er erg sfeervol uit!
nog ff foto heb trouwens onwijs gaaf pip behang gezien mischien dat ze van de zomer wel allemaal nieuw behang krijgt maar vind dit ook nog steeds zo ontzettend gaaf
de kleuren lila/lavendel vind ik ook erg mooi, hier past inderdaad een zilverkleur ook erg mooi bij. Wij hebben de nieuwe babykamer ook met een lila, maar ik heb er olijfkleurig bij gebruikt (heel licht) en een heel lichte baby blauw, het kamerje is niet echt groot maar ook niet echt klein, in mn album staan wat foto's. Verder staat ook de kamer van onze dochter er op, witte meubels en zelfs wit behang met een barok motief in met gedecoreerde accenten. Denk dat lila/lavendel met zilver en witte meubels erg mooi kan zijn. Foto is van de meiden kamer witte meubels en zelfs witbarok behang
dit is de nieuwe babykamer, kleur is lavendel/zacht lila, in mn album staan meer foto's en er is een combi met olijf groen en zacht blauw, wordt een jongetje, en straks wil ik heer een barok behang aan toevoegen wat ik ergens al gezien heb, gaat alleen nog niet omdat manlief niet weet wat we krijgen, wil dit niet weten, dus moet ik hier maar even mee wachten zo zie je wel dat er toch wat combi s mogelijk zijn