1ste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Laperla26, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laperla26

Laperla26 Lid

9 mei 2010
    62
    0
    0
    Vestigingsmanager
    Rotterdam
    Wat leuk die reacties thnx LovelyDK en wat lekker verschillende meningen haha ;)

Maar we are eruit of het wordt Koekiemonster of het wordt helemaal aqua met wit en zilver thema..mooie sterretjes...

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier bij beide gewoon een fleurige boel dus slingers en balonnen in allerlei kleuren. lekker buiten (zelfs die van ons mannneke afgelopen oktober nog buiten gevierd) ik doe wel altidjeen thema taart maken bij de eerstevan ons meisje heb ik een elom gemaakt omdat ze die leuk vond en bij de eerste van ons manneke heb ik een takel (cars) taart laten maken bij hema want had neit veel tijd om zelf te maken dit keer en dit was net zo handig.

nu heb ik ook niet vel andere kids meer onze vrienden hebben nog niks en de fam zien wen iet meer hahah lekker handig dus. ij de eerste van onze dochter wel toen hebben we zwembadje ed neergezet en alle speelgoed mooi neergelegd ed en ze hadden allemaal de grootste lol. (ze is van eind april altijd lekker warm weer gehad)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou mijn zusje had dat dus daadwerkelijk met mijn nichtjes eerste verjaardag. :) Afgezien van de suikerspinnen dan.
    Maar er was wel een schminkster.:p
    Nou ja ze bedoelde het waarschijnlijk heel goed!
    Maar vond het wel een beetje druk, voor het kindje zelf ook.:)

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Of niet en je kind geniet er enorm van.
    Ze heeft ieder kado met veel plezier opengemaakt en vond alle aandacht geweldig.

Wij hadden 80 mensen op meisje haar 1e verjaardag (hebben we op iedere verjaardag dus ja, ook op deze)
    Mijn dochter heeft waanzinnig genoten en viel om 19.00 uur meer dan tevreden in slaap.

Een echt thema hadden we niet.
    Ik had een mooie bumba taart laten maken maar dat was het dan wel.

En TS vroeg ben je niet hoor, mijn dochter is ook over 6 maanden jarig ( word 3) en ik ben ook al weer volop aan het plannen ;)
    De uitnodigingen gaan 6 weken van te voren de deur uit en moeten daarvoor ook nog gemaakt worden dus 2 maanden van te voren begin ik daar al mee.

5. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kind is 6 maanden en je bent nu al zijn 1e verjaardag aan het plannen...??!!! Geniet van het hier en nu, take it easy ;).

Thema's vind ik persoonlijk erg overdreven bij een 1e verjaardag, maar iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelt. Jouw zoontje vindt dat misschien heel leuk.
    Als je echt een thema wilt, kun je misschien denken aan een kleurthema? Alles en iedereen in het blauw (blauwe versiering, taart, kleding etc) Met 6 maanden zal hij nog niet echt favoriete tekenfilmfiguren hebben neem ik aan, dus dat is dan ook niet echt wat.

Je topic is trouwens verkeerd geplaatst. Staat bij peuter en kleuter ipv baby en dreumes.

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Mijn mannetje was en is helemaal weg van Dibo de wensdraak dus wij hadden een dibotaart, uitnodiging, slingers en traktiedoosjes en hij kreeg uiteraard een diboknuffel en auto´s.
    We hadden qua visite naaste familie ne vrienden en hebben een super dag gehad. En ja het was misschien allemaal wat overdreven veel qua versiering en hoeveelheid werk, maar hij heeft genoten en wij ook, prima dan toch :cool:

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wij hadden niet echt een thema maar wel een Dora- taart omdat de kleine helemaal weg is van dora op t.v!

En verder niet teveel gekkigheid! Ze hebben er toch maar weinig besef van...

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Jawel hoor! Ons dochtertje was toen al helemaal gek van Dora!! (en dat hebben we er niet zelf in gepropt! maar toen Dora op t.v kwam en zij zag het was ze meteen enthousiast en is dat altijd gebleven )

9. Laperla26

Laperla26 Lid

9 mei 2010
    62
    0
    0
    Vestigingsmanager
    Rotterdam
    Hahaha nou ga toch echt wel een feestje geven met een thema en dat ik er nu al denk vindt me vriend ook super leuk!
    Toevallig zag ik boekje met baby/dreumes verjaardagen bij me buuf liggen met een spaans thema echt zo leuk omdat onze knul ook half Spaans is.
    Me schoonfamilie kan geen Nederlands dus vindt het ook weer leuk voor hun.
    En mijn familie is weer gek op spanje nouuuuuuu.

Vindt die taarten zo leuk gedecoreerd tegenwoordig super!
    Ook die foto van Dora-taart is toch lief en om op te vreten.

Dus twist nog tussen Spaans & Cookiemonster maar joh tijd zat om over na te denken :p en inspiriatie op te doen toch meiden!

Deel Deze Pagina