Hai, mijn dochter is 10,5 maand en sinds van de week weigert ze haar flesje van 19.00 uur. Of ze neemt een teug en drukt hem weg of wil helemaal niks. Ze maakt wel haar normale nachtrust, alleen gisteren werd ze om 22.00 uur wakker en dronk toen wel de hele fles leeg. Qua melk producten krijgt ze nu dit: Sochtends 180 met pap maar laat meestal 50 staan Tussen de middag 150 maar meestal klein beetje laten staan En 100 gram yoghurt. Zou dit dan nu wel voldoende zijn?
Vlgs mij is 300 ml aan melkproducten voldoende. Dus als ik het zo lees krijgt je dochter genoeg hoor. Zou die avondfles weg laten en alleen geven als ze evt wakker word. Wat je ook kan doen is de yogurt achterwege laten en daar in de plek de melk geven. Zolang onze keine man nog de laatste fles wilde was dat zn toetje zegmaar. Toen we de fles weg gingen later kwam het toetje/yogurt in zichr.
Ik geef de yoghurt als tussendoortje, ze is niet zo van fruit en koekjes. Anders krijgt ze over de dag verdeeld zo weinig en yoghurt vind ze heerlijk.