Hallo , Mijn zoontje is morgen over 3 weken precies jarig en wordt dan 1 jaar. Ik heb zelf wel wat leuke dingen gezien kwa cadeautjes maar zit toch nog te twijfelen. Verder zitten we te denken hoe we het doen kwa bezoek. We zijn van plan om mijn kant van de familie en de kant van zijn vaders familie apart te houden. We willen ook duidelijk een tijd afspreken van zo laat tot zo laat. Iemand daar nog tips voor ?
Hier kreeg ze : Een ballentent, babypop, geld voor 1ste schoentjes, buitenschommel, mini piano, loopauto en zoefzoef dieren (Enkel het laatste is ze nog te klein voor) Bezoek was hier enkel naaste familie, waren met 10 man. We hebben hun laten komen na dochter haar namiddagdutje. Was van 15u tot 18u zoiets.
Ons zoontje sliep toen nog maar 1x, dus wij hebben het 's morgens van 10.00-12.00 en 's middags van 15.00-17.00 gevierd. Hierdoor was de visite verdeeld en het niet al te druk. Wat hij voor z'n verjaardag heeft gehad: - zwembadje - driewieler - waterbaan (zo'n blauw met gele voor buiten) - duplo, duplo en nog eens duplo - cd & dvd - rugtasje - buitenspeelgoed zoals emmertjes, schepjes enz. - kruiptunnel van IKEA - houten woezel en pip trein - magnetisch tekenbord Dat was 't wel zo'n beetje geloof ik.
Hier van 14:00-17:00 uur gevierd. Het was wel druk, maar omdat het relatief kort was goed te doen. Naaste familie is al een flinke club namelijk. Cadeaus : Zand en watertafel Voorleesboeken Vrolijke vriendjes Cadeaubonnen Karretje waar ze op kan zitten/kan duwen Vormenstoof Reddingsvest
Wij hebben het gevierd van 13:00 uur tot 18:00 uur. Tussendoor is onze zoon gewoon naar bed geweest. Het bezoek bestond uit naaste familie (opa's en oma's, ooms en tantes en hun kinderen en overgrootouders) en onze beste vrienden en hun kinderen. Totaal zo'n 35 man. Best druk maar heel gezellig. Als cadeau kreeg hij van ons een steigerhouten speeltafel met stoeltjes. Hij is er nu nog wat klein voor maar ik greep vaak mis op een plek om zijn speelgoed neer te zetten en dit ziet er leuk uit en hij kan er jaren mee vooruit. Verder had ik veel cadeaubonnen gevraagd voor kleertjes en schoenen, etc. Ik had dit liever dan een heleboel kleine cadeautjes. Van opa en oma kreeg hij een traptractor (traditie in mijn familie voor het eerste jaar. Mijn vader verkoopt tractoren). Verder nog een loopwagentje, duplo, en kleertjes.
Wij vieren vandaag de 1e verjaardag van onze zoon. Van 13.00 tot 16.00, zo hebben we het ook op de kaart gezet. Komen ongeveer 25 mensen, best druk vind ik alsnog maar dan hebben we alleen close familie en vrienden uitgenodigd. Als hij straks moe is gaat hij gewoon lekker slapen. Van ons heeft hij de toettoet garage en auto'tjes gehad. Voor de rest krijgt hij nog
Onze dochter is afgelopen week 1 jaar geworden. Wij hebben voor haar een Ikea speelkeukentje gekocht. Verder heeft ze boekjes, zoef zoef dieren, speelgoed voor in bad, een loopfietsje (pukylino) little people, een speelkoe, mini buggy met pop en een trekhondje gehad. Echt mega erg verwend Wij hebben het vanaf 14:00 gedaan inclusief bbqen. Het feestje duurde uiteindelijk tot 21:00. Waren ongeveer 50 mensen inclusief 10 kindjes. Het was prachtig weer en we hadden op het speelveld achter ons huis een springkussen en zwembadje neergezet voor de kindjes. Echt een topdag! Als je het apart wilt doen kun je de ene groep s ochtends laten komen en de andere s middags?
Volgens mij vierden wij het van 14-17u. Naaste familie en enkele vriendinnen met kleine kids waren uitgenodigd. Hij heeft veel duplo gekregen, superleuk!
Wij vierden het van 15.00 tot Savonds. Groot succes was hier; - keukentje - zandbak - loopfiets - Zoefzoef/toettoet - kleurspullen - speeltjes voor in de zandbak - kinderwagen en pop - dvd's - voorleesboekjes
Ik zit zelf heel erg te twijfelen om iets van zoef zoef/toet toet te halen of een keukentje. Ik vindt het wat lastiger omdat me zoontje een motorische achterstand heeft en dus probeer wat te vinden wat beetje bij hem aansluit. Hij vindt het wel hartstikke leuk om op mijn laptop op de toetsen te gaan slaan hahahah. Dus zat eerst ook aan een mini piano ofso te denken.
Wat een korte feestjes bij de meesten...hier doen we het vanaf de eerste verjaardag vanaf een uur of 2 tot iedereen het zat is haha. Iedereen kan s avonds mee blijven eten. Hier komen de oom's, tante's, opa's, oma's en onze vrienden die ook een band met de kinderen hebben.
Lange feestjes gaat hier niet.. Als hier onder in de living volk zit, hoort ge dat tot boven waar dochtertje slaapt.. En als ze hare slaap niet heeft overdag, valt er weinig mee aan te vangen Komt later wel denk ik dan! En is het nadeel dat haar feestje in de winter is, anders konden we lekker buiten zitten
Hier ook vandaag eerste verjaardagsfeest! We hebben vanmorgen vanaf 10.30 visite gehad tot kwart voor 1 en vanmiddag vanaf 3 uur tot kwart over 7. Zoontje heeft veel buitenspeelgoed gekregen. Glijbaan, schommel, watertafel, zo'n toettoet garage. Verder veel kleinere cadeautjes, puzzels, boekjes, duplo Veel plezier alvast!
Onze zoon kreeg veel toet toet voor en rond zijn verjaardag (rond sinterklaas). Voordeel is dat het ook allemaal lekker in 1 bak kan, en dat alles aansluit op elkaar. Ik probeer te voorkomen dat er teveel verschillend los speelgoed is.