Baby met warme rode wangen.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by gien, May 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Hallo allemaal,

Mijn zoontje heeft sinds vandaag warme rode wangetjes. Rood zijn ze wel eens vaker als hij erg moe is bijvoorbeeld maar nu valt me op dat ze ook erg warm aanvoelen. Als ik hem temperatuur is hij steeds 36 of 36.1 dus zelfs iets aan de koude kant.. zullen toch nog geen tandjes zijn? Hij kwijlt al wel een aantal weken en stopt sinds een aantal weekjes zijn handjes in z'n mond enzo. Maar dit is volgens mij gewoon ontwikkeling toch..

Iemand een verklaring voor die warme rode wangetjes?

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier betekent rode wangen altijd tandjes tot nu toe.... Hoeft niet te betekenen dat ze echt al door komen, maar wel dat er iets 'rommelt'

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,824
    2,249
    113
    Hier net zo geweest. Geen tandjes, wel allergie, voorNeutral!! Zo suf, en ik maar lekker smere. Op zn rode schrale wangen 😔

4. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Bedankt we gaan het zien of het toch om tandjes gaat.. mijn dochters kregen pas rond 6 maand hun eerste tandjes dus het leek me zo vroeg... ach ukkie wat sneu maar dat kon je ook niet weten.. hier nog niks gesmeerd want ze zijn niet schraal ofzo dus dat kan het niet zijn :)

5. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ach mn vader is geboren met zijn eerste tand. Dus je weet maar nooit. Maar onze oudste heeft ook vaak warme rode wangen zonder dat er echt iets vinden.

Share This Page