Hoi dames, Ik ben 6 weken geleden bevallen van onze dochter maar ik heb nog steeds vaak last van duizeligheid. M'n HB is in orde dus dit kan het niet zijn. Herkent iemand dit?? En hoe lang duurde dit bij jullie?
Ik heb wel als ik op sta dat ik alles zwart voor mijn ogen heb, dit komt doordat ik tijdens het verwijderen van de placenta veel bloed ben verloren.. Zoonlief nu bijna 4 weken(a.s zondag)
Is je bloeddruk wel goed? Die kan ook nog schommelen doordat je nog wat hormonen moet verwerken.. Ik had het ook door de borstvoeding, dat vrat heel veel energie en kon er niet tegenop eten. Dan was is ook vaak duizelig na een voeding..
Ik ben ook nog dikwijls duizelig. Ik heb de 3 nachten voorafgaand aan mijn bevalling niet geslapen door de weeën en de laatste nacht omdat we nu toch echt wel gingen bevallen en ik veel te opgewonden was. Sinds J. geboren is heb ik ook geen goede nachtrust meer gehad dus ik wijt het gewoon aan het slaaptekort.
Ik kan mij daar ook in vinden! Elke dag wel eens erg duizelig en denk dat het inderdaad komt aan de lange dagen en zeer korte nachten. Ik merk dat mijn lichaam energie te kort heeft. Als ik iets te veel of te snel doe wordt ik duizelig.
Hoi Kitty, Ik heb dit ook nog steeds (kleine meid is al 5 maanden), ik moet zeggen dat het wel iets minder wordt. Maar wel meerdere keren op een dag dat ik me even ergens aan moet vasthouden omdat het zwart voor mijn ogen wordt. Ik ben geen een keer flauwgevallen dus dat vind ik wel geruststellend, durfde in het begin geen eens traptelopen met mn meisje. Mijn HB is ook in orde waarschijnlijk ligt het aan mijn bloeddruk. Mijn huisarts zei dat als ik me duizelig voel ik even iets zouts moet eten (dropje, chipje, zoiets).. Veel succes!
Hier nog ern .., eerste weken floradix geslikt. Nu gewoon vitaminepillen ( naast gezonde evenwichtige voeding!) maar heb er nog steeds last van. Apart hè??