Wij zijn aan het klussen in de eerste ronde, nu hoop ik alleen niet dat de wens de vader van de gedachte is... Ik zou volgens de berekening 2 of 3 januari mijn eisprong gehad hebben (rond die tijd is er natuurlijk geklust) en vanaf 2 dagen later voel ik dit: - krampjes en steekjes in het onderste deel van mijn buik. Dan weer meer naar links, dan rechts, in het midden of over het geheel. Nu ook vaker een trekkend gevoel. - moodswings de laatste 2 dagen, sneller emotioneel - enkele dagen terug 2 ochtenden vagelijk misselijk. Kon wel gewoon eten. - pijnlijke borsten, meer pijn dan 2 weken voor een gewone/toen gewenste menstruatie. Lijkt wel of ze opgezwollen zijn, maar dan wuif ik wat weg. Zal wel niet... Kan dit een aanduiding zijn? Ik herken met name de eerst genoemde klachten helemaal niet... Groet
de eerst genoemde klachten kan de innesteling zijn. maar het kan geloof ik ontpillen zijn als je net ben gestopt ben met de pil. ik heb deze klachten al maanden rond me ei sprong maar ben helaas nog steeds niet zwanger. ik hoop voor jou dat je wel zwanger ben
We lopen ongeveer gelijk ! Ik voel hetzelfde in m'n buik als jij beschrijft, bleek bij de vorige zwangerschappen inderdaad raak. Ben niet misselijk, maar dat begon bij de vorige ook pas in week 7/8. Ook geen zere borsten maar dat heb ik bij beide zwangerschappen niet gehad. Het zou natuurlijk kunnen, wanneer ga je testen ? Ik heb er 4 van kv 2v5 liggen en krijg morgen de ultra van z&k binnen. Twijfel nu wanneer ik ga testen, mijn handen jeuken om te testen haha
Ik ben al ruim een jaar gestopt (okt 2010 ergens) met de pil en nu redelijk regelmatig. Ik heb al in de winkel gestaan voor een test...maar die waren zo duur en ik zou pas vanaf 13 januari kunnen testen. Ik lees nu net van de kruidvat testen 2v5, ik denk dat ik die toch maar ga halen. Wordt nu toch wel heel nieuwsgierig...wat zou het anders moeten zijn? Misselijk ben ik niet meer...maar het was dan ook maar heeeeeeeel minimaal.
Menstruatie net begonnen... cyclus is nu korter dan ooit met 30 dagen. Ik hoor mensen ook over vmk praten... hoe weet je of je dat hebt gehad? Of is het zo kort bij mij dat dit niet te zeggen valt? De afscheiding leek dikker dan anders. Eisprong zou op 28 dec geweest moeten zijn volgens de berekeningen. groetjes
Balen... Volgens de berekeningen zeg je... Maar die kunnen heel anders zijn.. heb je ook ovutesten gebruikt? En over een vmk, veel zwangerschappen gaan al mis voor er uberhaupt een innesteling heeft plaats gevonden dus ook zonder dat we het weten! Succes met de volgende ronde!
Ik wil je het best uitleggen hoor Je koopt de testen online via zwanger en baby bijvoorbeeld Je koopt er voor de eerste maand genoeg dat je vanaf dag 10 mee kan beginnen na je menstruatie tot aan de dag dat je een positieve ovustest hebt *wat bijv bij mij nu op dag 19 pas was* Ovulatie testen het werken hetzelfde als zwangerschapstesten... Alleen zitten er een paar mare aan.. Je moet het elke dag rond dezelfde tijd doen en niet met ochtendurine Hij is pas positief als het streepje even donker of donkderder is als de controlle streep. Geloof me in het begin denk je dat komt nooit goed maar opeens zie je dat hij beduidend donkerder is... En vaak de dag erna nog steeds... Na je LH piek (zo heet dat) heb je pas je ei.. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel