goede avond . het viel me vandaag erg op dat de baby opvallend rustig is !!!! (vanmorgen even gevoeld daarna niet meer) wie heeft dit ook en wat doe ik eraan ??? heb ook een raar gevoel over mijn rug van midden tot onder in zeg maar, t lijkt alsof er een zenuw klem zit of zo ook met inademen doet t af en toe zeer. maar die pijn is ook niet constant . wat raden jullie mij aan te doen ???
die rug staat miss los van de baby hoor , zou t miss kunnen dat de baby te weinig plek heeft om te bewegen ????
ik heb het ook gehad dat de baby rustig was wel 2 dagen helemaal geen fijn gevoel maar het komt van zelf weer mischien heeft hij/zei een baal dag en lekker luieren kleine plopjes zijn ook een teken van leven moet je maar denken
als je twijfeld zou ik ff bellen .. dan heb je toch zekerheid .. ! kan natuurlijk niks aan de hand zijn maar zo veel moeite is t niet om ff te chekken tog xx
Bij mij is het ook weleens een dagje ( 1 of 2 ) rustig maar als je het niet vertrouwd altijd even je vk bellen.
Ik heb een paar keer niet gemeld dat ik het minder voelde en kreeg toch wel lichtelijk op mijn kop van mijn gynaecoloog, wat ik wil zeggen is niet dat er iets is maar wel dat zij het wel graag willen weten als je minder leven voelt! Dus ik zou bellen als jij jou was!
Even bellen met je gyn of Vk. ik heb het ook gehad en dan werd er even een ecg gemaakt om te zien of de baby het verder goed maakt. Bij mijn jongste bleek het stilte voor de storm, op donderdag minder leven, ecg was goed, vrijdag nog een keer (standaard) en zaterdag geboren. bij mijn middelste was het een slechte placenta maar dat bleek pas bij de geboorte. ik zou bellen, better safe than sorry
heb even een uurtje rusig gelegen en heb t nog wel een keertje gevoeld !dus dat is goed. ene stilte voor de storm zou mooi zijn want ben erg benieuwd maar miss wel te vroeg dus moet nog maar ff blijven zitten ! thnx voor je reacktie
Als je maar even twijfelt moet je zeker bellen. Ik heb dit bij de eerste ook eens gehad en vondne het echt niet gek. Meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje van de baby. Gelukkig was alles goed maar je weet het nooit zeker. Beter een keer te veel bellen dan te weinig.