Overtijd, ongipijn maar breekt niet door...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ronnekes, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ronnekes

Ronnekes Actief lid

2 sep 2014
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allen,

Voor mij is dit de 2de ronde, dus ik ben nog een beetje nieuw.

Ik moest normaal gezien dinsdag 2/9 ongesteld worden (na telkens een keurige cyclus van 28 dagen). Maar dit is dus niet gebeurd...

Ik heb sinds enkele dagen wel ongipijn, vandaag veel meer.
    Maar mijn menstruatie lijkt niet door te komen.
    Af en toe heb ik wel zéér lichtroze afscheiding bij het afvegen en een hééééél klein beetje bruinverlies.

Dit heb ik nog nooit gehad. Nu vraag ik me dus af of er toch een kans is dat ik zwanger ben?
    Ik heb op de dag van NOD 2/9 een test gedaan, die negatief was.
    Maar ik heb sinds vandaag hevigere krampen, maar geen doorbrekende ongi.

Ik heb ook al sinds 2 weken, meer last van puisten/vettige huid. Echt veel acne. Dit had ik vroeger allemaal niet.
    Ik had ook gevoeligere tepels, maar nu vandaag weer niet.

Zijn er nog zulke mensen?
    Zou ik nog een testje doen of is dit hopeloos?

Groetjes!

2. Blloempje

Blloempje Actief lid

2 apr 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou toch voor de zekerheid even een testje doen ;)

3. Naatje86

Naatje86 Lid

1 mei 2014
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met name rond mijn eisprong (en de dagen daarna) heel veel last van acne en een vette huid (gezicht, nek en rug). Ook mijn tepels zijn soms een langere tijd na mijn eisprong gevoelig. Als ik ongesteld moet worden knapt mijn huid juist weer een beetje op. Kortom: ik heb meer last van de hormonen die de eisprong veroorzaken, dan ongesteldheid!

Weet je daarom heel zeker dat je eisprong ongeveer 2 weken geleden heeft plaatsgevonden? Ik lees dat je in ronde 2 zit, maar toch spreek je al over een regelmatige cyclus. Als je nog maar net bent gestopt met de pil kan je cyclus in het begin langer duren en dus je eisprong later plaatsvinden!

Een extra testje kun je altijd doen, maar hou dus rekening met een mogelijk latere eisprong door het ontpillen.

Succes!

4. L1nn3k3

L1nn3k3 Lid

5 sep 2014
    14
    0
    0
    Ik herken je verhaal, had dit de afgelopen 2 weken ook. Ik heb een paar dagen geleden een test gedaan maar die was helaas negatief. Sinds die test heb ik nog steeds last van gekleurde afscheiding maar de overige klachten zijn verdwenen. Als je er veel mee bezig bent kan je lichaam je door de stress goed voor de gek houden.

Ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt!

Deel Deze Pagina