Hoort dit ook bij de zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door snow, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    Ik heb ontdekt dat sinds ik zwanger ben en nu (dus 9 weken) ik een dubbele bos schaamhaar heb ineens? :confused:

Hebben jullie dat ook, dat het schaamhaar enorm is gaan groeien?

En gaat dat nog weg na de bevalling?

En dan valt het haar op mijn hoofd gewoon ontzettend uit he? Dat is dan weer zo lekker tegenstrijdig, van mij mag het liever andersom :rolleyes:

2. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Hmm...nee...ik heb daar geen last van. Heb alleen last van dat mijn haar zo snel vet wordt.

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou niet alleen je schaamhaar maar al het haar op je lijf gaat sneller groeien. ;)

ik scheer mijn schaamhaar altijd af dus daar viel het niet op. maar mijn wenkbrauwen, hoofdhaar en rond week 24 ook haren op mijn buik BAH.

als het goed is verlies je veel van die haren in je kraambed...

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ow trouwens dat je haar uitvalt op je hoofd had ik ook.. ik schrok enorm. na een aantal weken draaide dat om, het bleef zitten. heb me toen druk gemaakt om niks.

5. Littleone

Littleone Actief lid

9 mrt 2007
    112
    0
    0
    Kinderverzorgster
    Belgiƫ
    Nee dat van dat schaamhaar is me onbekend... Dat van je hoofdhaar wat uitvalt eigenlijk ook :( . Het lijkt wel of ik een dubbele bos hoofdhaar heb nu, bijna geen haaruitval en mijn haar ziet er beter uit dan ooit :D .

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    nee geen last van.

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik heb er ook geen last van, alleen dat m'n haar zo snel vet wordt! Ik moet het nu elke dag wassen! :evil:

8. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    dacht dat je haar NA de bevalling meer uitvalt? spreek verder niet uit ervaring hoor, maar das wat ik wel van vriendinnen hoorde.

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ja, al mijn haar groeit als een gek, dus helaas ook op mijn benen, doos en ik krijg steeds meer donkere haartjes op de streep richting navel. Grrrrr.....

Deel Deze Pagina