nu 4 bijna 5 dagen overtijd, tests negatief, kwalen erger.. wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moederkloek, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Ik zou graag met andere mamas /mama to be's babbelen die dit meemaken..

4 dagen overtijd vandaag.. heel erg veel last maar nog steeds zijn de tests negatief..

hoe lang hebben jullie gewacht met testen wanneer testten jullie wel posi? Ik ben vaak zwanger geweest en heb 4 kinderen ik ken mn lijf ik weet 98% zeker dat ik zwanger ben!

Dit is gewoon niet leuk meer we zitten echt in de stress en alles wat ik voel is gewoon dat ik zwanger ben.. mm vent ook.. behalve die rot tests!

Hier waar ik last van heb sinds ongeveer 10 dagen

Vermoeide tintelende benen alsof ik 2 dagen aan n stuk heb gelopen

Knijpend scherpe uitstralende pijn vanuit mn linker eileider straalt uit naar rug en lies
    Aambei..ineens!
    Hoofdpijn
    Borsten in de FIK vooral in de ochtend
    Winderig
    Nekpijn /stijve nek
    Chago
    Ongikramp /gloeiend gevoel bm
    Nachtelijk plassen al meer dan n week!!!!
    Misselijk met vlagen
    Pukkels..puber pukkels die ik nooit heb
    Weinig trek
    Nare dromen
    Kracht tijdens sport ineens laag ..al week geen puf gevonden te gaan
    Al kapot moe en buiten adem van n trap terwijl ik 3x pw bodypump doe
    Sterke reuk
    Slechter zicht
    Heel snel opgefokt
    Snel uitgeput
    Opgeblazen buik ik lijk wel 20 weken ver

Zijn hier nog meer vrouwen die dit herkennen en of meemaken want ik kan mn rust niet vinden en tot dat ik een positieve test heb kan ik niks!.. ja me rot stressen hele dagen terwijl ik van 100 dingen last heb :( wel ga ik naar de huisarts dinsdag voor bloedtest aan te vragen mochten ze dan nog negatief zijn!

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Heb je geen cyste?

3. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Je hebt vier kinderen en je vraagt wanneer de testen positief zijn? Lijkt me dat je dat na vier zwangerschappen inmiddels wel al weet:)

4. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Naja dat is het hem! Ik test altijd tot zelfs bij mn laatste kind..met 6 dgn VOOR de nod!!!

5. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Cyste? Ga ik eens opzoeken

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je had een koperspiraal.
    Je test negatief.

Ik denk/vrees dat je dan toch niet zwanger bent, sorry, ondanks al die klachten die he hebt. Veel vrouwen hier hebben al bewezen dat symptomen echt niks zeggen. Je kunt daar helaas niet automatisch een zwangerschap aan aflezen.

Door maar te denken/geloven dat je toch echt zwanger moet zijn en bent ondanks dat de testen anders aangeven, kan je lichaam rare dingen gaan doen.

Maar goed. Als je ondanks die negatieve testen toch zwanger denkt te zijn, vraag je huisarts dan om een bloedtest of laat een echo maken. Dan heb je direct duidelijkheid.

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Jeetje dat zijn nogal een symptomen tegelijk!! Als je negatief test en zoveel last hebt van dingen zou ik toch maar eens de ha bellen of er misschien niet wat anders aan de hand is.

En wie weet kan zij nog een bloedtest doen om een zwangerschap uit te sluiten.

8. MissNoes

MissNoes Lid

3 apr 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal..

na veel informatie en berichten te hebben gelezen heb ik besloten toch zelf mijn verhaal eens te vertellen. Ik ben 22 jaar oud en ik probeer nu 8 maanden met mijn vriend een kindje te krijgen. Ik ben sinds 8 maanden gestopt met de pil en elke maand gebruik ik ovulatie testen. Helaas was het nog geen een keer raak. Nu deze maand voelde ik mij op de een of andere manier echt zwanger. Ik had echt het idee dat ik zwanger was dat was gewoon mijn gevoel. Dit vooral omdat ik na een week van mijn eisprong een beetje buikpijn had en een beetje bloed verloor tijdens de seks. Toch werd ik, een dag na me normale dag, ongesteld. Nu 2 dagen verder ben ik amper ongesteld meer. Ik las natuurlijk dat dit kan zijn dat je toch zwanger ben dus ik had een test gedaan.. Negatief.. Nu begin ik toch weer te twijfelen.. Dus ik vroeg mij af wat denken jullie? Kan het zijn dat de test toch negatief is terwijl ik zwanger ben? Ik ben nog nooit van me leven maar 2/3 dagen ongesteld geweest namelijk..

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou er proberen niet teveel mee bezig te zijn.
    Ik had vorige maand veel klachten en ik wist zeker dat ik zwanger was maar helaas, misschien omdat ik er teveel mee bezig was ik weet het ook niet?!

10. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Nee jullie hebben gelijk.. ik moet gewoon rustig wachten en dinsdag de h.a. zeker even bezoeken. Dat zal mn zekerheid wel brengen denk ik

11. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    De koperspiraal die ik had is er nu 8 april 1 maand uit

12. Nouku

Nouku Lid

5 jun 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moederkloek, Ik ben al 15 dagen over tijd. Ik lijk meer symptomen te krijgen, maar de huisarts had 1 of ander schijfje om het zo half/half uit te rekenen en hij zegt dat het bijna onmogelijk is.. Mag pas over 3 maanden terug komen als ik mijn menstruatie nog niet heb gehad. Ik heb zelf het idee om dat over 2 weken te doen :)
    Ik ben heel benieuwd of jouw test nog positief wordt! De assistent van de huisarts zei dat een test pas na 14 dagen na NOD betrouwbaar is..

13. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Waauw zo lang! Wat laten ze je lang wachten dan! Je moet wel op je zenuwen hebben gezeten :eek: jeetje .. ja ik hoop dat ik of positief test, of er zsm achterkom wat er anders aan de hand is! Maar de h.a. doet niet veel dan? Heb je geen echo ofzo gehad?

14. Moess

Moess Niet meer actief

Bedoelde de assistent niet 14 dagen na de ovulatie? Anders zou het pas betrouwbaar zijn als je al 6 weken bent?

15. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Probeer eens een Etos test.
    Ik testte ook steeds negatief. Pas op de 7e dag van m'n nod testte ik positief (met een Etos test dus). Die gaf binnen een halve seconde positief aan.

Mijn cyclus is áltijd stipt 26 dagen geweest.

16. DonDina

DonDina Actief lid

7 jan 2014
    198
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zolang je blijft twijfelen zou ik na een paar dagen weer een nieuwe test doen. Zo probeer ik met de onzekerheid om te gaan.
    Sterkte!

17. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Oke zal ik doen volgende x dat ik een test haal..kan het proberen.. dinsdag wel naar de h.a. ik ben nog nooit overtijd geweest en zeker niet 5 dagen en nog negatief, we probeerden niet zwanger te worden nu maar sinds we het vermoeden hebben kijken we er wel naar uit.. ik hoop dat of de tests if de h.a. duidelijkheid kunnen bieden.. bloed of baby, als we maar weten waar we aan toe zijn. Ik geef de jongste nog borstvoeding en bij mn ene borst doet het nu echt pijn als hij drinkt..alsof hij kloven trekt wat niet zo is.. EN missnoes, ik zou zeker ook even testen, als je het niet vertrouwt kan je altijd even een testje doen of ook langs de h.a. gaan

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    in principe is het zo, zonder innesteling geen positieve test en zonder innesteling ook geen kwalen die door een evt zwangerschap komen. dat gaat eigenlijk altijd hand in hand...

19. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Klopt helemaal beckje.. de 7x hiervoor dat ik dit alles voelde had ik ook een positieve test in handen..4 daarvan heb ik de zwangerschap van uitgezeten.. daarom sta ik nu zo versteld, snap je.. dit heb ik nooit meegemaakt

Deel Deze Pagina