Hallo dames, Ik weet sinds deze week dat ik in verwachting ben van ons derde kindje. Nadat ik eind december een miskraam heb gehad na 7 weken zwangerschap..Echter zit ik met een onzekere vraag/ klacht.. Elke ochtend, vaak ook 's middags wanneer ik opsta, duik ik ineen omdat het lijkt alsof me baarmoeder/ spieren niet lang genoeg zijn, heel vreemd gevoel, zo'n trekkend rekkend gevoel. Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschappen.. Heeft iemand dit ook.. cq meegemaakt? Hoor graag jullie ervaringen.. Groetjes
ik denk dat dat het oprekken van je baarmoeder is en je banden zullen wel gaan uitrekken nu dus dat ga je voelen...niks om je zorgen over te maken hoor.
Nou het voelt echt heel erg pijnlijk... Ook echte krampen vanaf mijn rechter eierstok... Best beangstigend.. ( bedankt voor je reactie!)
toch zou ik de vk bellen als je echt zo een pijn hebt het kan nl ook op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wijzen (wil je niet bang maken)
Ja nou eigenlijk een te korte elastiek ofzo... Bloed was 527 ( Htc) op zich wel oke volgens mij.. As Donderdag dus de echo... Brrrrr..:s ben zooo bang he?!!! Jullie horen het wel... gr.
Ik had dat ook, steeds aan de linkerkant. Was ook al bang voor een bbz. Maar nu is het ook aan de rechtkant, dus ik denk dat het dat niet is (neem aan dat er geen 2 ling aan 2 kanten bb zit ). Wat het wel is, geen idee..