1x fv nachts naast de bv?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door maja246, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik geef hier geen late avondvoeding en kruip meestal rond half 10 in bed. Dan komt ze meestal rond 1 uur en heb ik al wat slaap te pakken.
    Ik doe liever een nachtvoeding dan een late avondvoeding, dan ben ik moe en wil ik gelijk slapen. Bij de nachtvoeding val ik vaak wel in slaap met haar en anders leg ik haar terug en ga ik weer verder slapen.

Die van mij is momenteel alleen om 6 uur klaar wakker terwijl ik 7-8 uur wel vroeg zat vind.

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.276
    10.997
    113
    Het scheelt denk ik dat ik wakker blijven niet zo nodig vind. Ik creëer een veilige situatie in bed. Ik val vaak in slaap als ik haar rond 9 uur haar voor-de-nacht voeding geef, en moet door manlief gewekt worden. Als ze rond 1 uur weer wil eten, doe ik niet eens moeite om wakker te blijven. Als ik heel eerlijk ben is samen slapen ook een vorm van compensatie voor mijn lange werkdagen. Ik zou t niet willen missen.

3. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Samen slapen met mn kindje vond ik ook heerlijk. Ze heeft de eerste twee maanden alle nachten op mijn borst geslapen (en dan de hele nacht, ja echt). Maar daarna is ze erg beweeglijk geworden en ik heb een zacht matras (goed voor mijn lichaam), dat maakt het onveilig om nu nog samen te slapen.
    Kan me goed voorstellen dat je de nacht met je beeb wil doorbrengen als je lang werkt overdag

4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb ook een periode gehad dat ik het bedhekje van mijn oudste gebruikte, omdat ik bang was dat Jasmijn uit bed zou vallen....

5. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Even doorbijten denk ik. Merk met mijn zoontje vaak dat het een weekje duurt en dan opeens schrik je s'ochtends wakker. Want dan denk je heb ik hem wel gehoord :D. Hopelijk slaap je ze snel weer een beetje door. Succes !!!

6. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Thkns! ja op die ochtend wacht ik dan maar :p Vannacht weer drie keer voeden, heb me er nu maar bij neer gelegd. (en ook bij de stuwing die ik daardoor nu heb, zucht)
    Hebben jullie dat nou ook als je kindje vervolgens langer dan drie uur niet drinkt?

Deel Deze Pagina