Misschien een beetje erg ver doorgedacht maar mijn man heeft zware hooikoorts en slikt daar al jaren verschillende medicijnen voor..daarnaast is ie zo.ongeveer chronisch hoofdpijn patient dus regelmatig aan de finimal/ibuprofen. Vroeg me af of dat nu eigenlijk ook van invloed is op de mánnelijke vruchtbaarheid...weet wel dat ibuprofen bijv je eisprong kan vertragen..maar zijn de stoffen in ibuprofen en hooikoorts medicatie ook van invloed op de zaadjes..?? Zou toch mooi balen zijn dan...
Nu je dit zo zegt... Denk dat ik de bijsluiter van fexofenadine van mijn man ook eens even ga checken. Slikt hij ook dagelijks. Ik denk dat het wel meevalt overigens hoor...
Heb even gegoogled. Heeft er geen invloed op. Jouw vriend zal ook wel een bepaalde antihistamine hebben denk ik? Ik zou de naam van het medicijn ook gewoon even googlen me 'vruchtbaarheid' erbij.
Hmmm...ik heb eens ff gegoogled. Mijn man slikt Mizollen maar vond alleen info over het gebruik ervan tijdens zwangerschap en borstvoeding
Waarom vraag je het niet bij de apotheek? Wij hebben daar ook wel eens vragen gesteld over medicatie n zwanger worden.