Hallo! Mijn NOD is de 21ste. Over 7 dagen dus. Ik voelde mij gister zwaar misselijk ineens en hoofdpijn! Vandaag ook duizelig in mijn hoofd en sochtends misselijk. Echt zwangerschapskwaaltjes. Maar ben ook 3 weken geleden gestopt met de pil.. Maar nu heb ik vannochtend een zwangerschapstest gedaan(van Kruitvat, zon roze verpakking waar er 2 in zitten.) Zag niks, maar toen ik later wakker werd (na 2 uurtjes) zag ik een heel dun maar met het oog te zien streepje en dat streepje is blauw! Nu mijn vraag dus.. Is dit een indrooglijntje? En wie hadden nog meer zo vroeg getest met deze testen en bleek toch zwanger te zijn? Alvast erg bedankt!!
Is dat een test van 2 voor 5 euro of die duurdere (waar zo'n plus moet verschijnen)? Want bij die van 2 voor 5 euro verschijnen namelijk roze lijntjes ipv blauwe. Als het wel die plus-test is, is het waarschijnlijk een indrooglijntje. Daar hebben die duurdere testen (plus-testen) van Kruidvat nogal last van. Er zijn ook heel veel mensen met negatieve ervaringen over die plus-test. Als ik jou was, zou ik gewoon even wachten tot je vermoedelijke NOD (gezien het feit dat je pas gestopt bent met de pil). Mocht je wel gewoon direct een regelmatige cyclus hebben van 28 dagen, dan is het sowieso veel te vroeg om te testen. Want dan zit je misschien net rond je innestelling en kun je sowieso nog niet testen!
Heyhey! Voor zover ik weet hoort kruidvat roze lijntjes te geven... Maar ik heb nog nooit positief getest dus ik kan je niet helpen. Heb je een foto~? Liefs MyLo
Zeven dagen voor je NOD testen is echt veel te vroeg. Dan kan een test nog niet positief aangeven, omdat de innesteling waarschijnlijk nog niet eens heeft plaatsgevonden. Ook mag je een zwangerschapstest niet meer aflezen na 10 minuten, dan is de uitslag onbetrouwbaar. Jouw streepje klinkt als een indrooglijntje. Je kwaaltjes komen zeer waarschijnlijk door het ontpillen, aangezien je nog maar drie weken geleden met de pil gestopt bent. Doordat je hormonen in de war zijn, kun je last van zulk soort klachten krijgen.
Oh ja dat is waar met ontpillen, ik heb 5 weken zware zwangerschapsklachten gehad toen ik ontpilde... Misselijk, moe, duizelig, plassen als een gek en pijn in mijn borsten.... Dus ik zou er maar niet op rekenen zo vroeg....Je kunt pas 7 dagen na innesteling gemiddeld testen, op zijn vroegst 4 geloof ik. En je innesteling zou nu ongeveer moeten zijn... Als je zwanger bent... Wat we natuurlijk voor je hopen
ik sluit me volledig aan bij jippie, je kunt de test echt niet als positief beschouwen. hou er ook rekening mee dat je niet weet wanneer je nod is als je net met de pil bent gestopt. het kán maanden duren voor je ongi wordt. (maar dat hoeft gelukkig niet!)
ok bedankt voor jullie snelle reacties! het is die plus-test inderdaad van de kruitvat. Ik vond het ook maar erg vreemd! Maar nu weet ik vrijwel zeker dat het een indrooglijntje was. Nog ff geduld, wachten dus, hihi.
Welke zwangerschapstesten hebben geen indrooglijntje en zijn wel erg goed? Wie kan mij dat vertellen!
de plus test geeft altijd een lijntje want 2 lijntjes is negatief en een plus en lijntje is positief Liefs
Dat weet ik maar het was ook een plusje, alleen pas na 2 uur een blauw heeeel dun maar duidelijke lijntje. Dat is een indrooglijntje
Dat zijn die cassettes toch? Zitten daar geen indrooglijntjes in? Dan zal ik die eens proberen over een paar dagen, dan weet ik het teminste zeker, haha.