ik wil dus voor de peuterspeelzaal straks als de kleine geboren is zachte bolletjes bakken in nijntje vorm. daarbij een kwarkstick en een zakje roze muisjes toevoegen voor thuis. Maar nu zoek ik nog een goed recept voor de broodjes, wie o wie helpt ons
Deze: Recept Zachte Witte Broodjes | Smulweb.nl Ik heb het nog nooit gedaan maar je brengt me op een goed idee. Succes!
Broodhaantje, het broodje van een Palmpaasstok deze misschien? Hoe maak je de vorm dan? Ben wel benieuwd naar het resuktaat!
Vind die leuk voor bij Eefje's gastouder, ik zou ze dan roze strikjes op het oortje willen doen.. Mmm Past ook leuk bij deze tijd, ga eens neuzen bij bakker Bart!
klopt daar had ik ze ook van gezien bakker bart helaas hebben we die hier niet in de buurt maar zodra ik tijd heb ga ik lekker de keuken in haha
Je kan ze ook een truitje aan doen met de naam van de baby er op! traktaties - nijntjes van broodjes zelf maken
Wij hebben weleens witte bolletjes gebakken, gewoon met een pak broodmix voor witbrood van koopmans, daar staat aan de zijkant een recept voor bolletjes. Moet zeggen dat ze erg lekker waren, alleen blijven ze wel minder lang goed. Maar als je ze de ene dag bakt en de dag erop uitdeelt zou dat prima kunnen.
Ook leuk, misschien kan ik er roze jurkjes onder maken.. Was eigenlijk van plan om er roze hagelslag op te doen..
Volgens mij moet het wel lukken met een uitsteker van Nijntje. Volgens de site van Koopmans kan je zo broodjes maken Recept voor Paasbroodjes met rozijnen - Koopmans.com