Dankje Nelleke. Voel me echt k*t op het moment. Ben zo even ook al op het kerkhof geweest naar mijn vader. Daar ga ik altijd heen als ik het moeilijk heb. Was er niet meer geweest van voor dat ik wist dat ik zwanger was. Had het steeds uitgesteld, omdat ik op het kerkhof nog erger emotioneel wordt. Het verdriet van mijn vader is voel ik ook nog steeds, is nu 5 jaar geleden. Heb even met m`n vader "gepraat", maar ben nog steeds onrustig vanbinnen. Ga zo maar slapen, hoop dat ik morgen een betere dag heb.
Doet zo´n pijn allemaal he Hope. Ik hoop dat je veel steun hebt aan je man/vriend. En dat voor jou de zon maar snel weer mag schijnen. Maar neem wel de tijd ervoor !!!
Ik heb gelukkig veel steun aan m`n man, maar probeer soms ook om maar gewoon te doen en niet constant als een treurwilg naast hem te zitten. Ben soms bang dat hij er genoeg van krijgt. Hij zegt steeds van niet, maar dat is iets wat ik in m`n hoofd haal. En idd Nelleke dat de zon maar snel voor ons mag schijnen, letterlijk en figuurlijk. Bedankt.
Hey Chantal, Ja, maar het wordt minder. Gister weinig bruine afscheiding. Hoop dat het vandaag helemaal weg blijft. Lief dat je ernaar vraagt, bedankt.
ja,maar heb het gevoel dat ik deze keer ongesteld wordt. en volgende ronde gaan wij op vakantie en wil ik er niet zo mee bezig zijn. liefs chantal.
Hoi Hope, Hoe gaat het nu? Het is niet erg als je zegt dat je het emotioneel niet aankan. Dat wordt juist gewaardeerd. Vaak is het zo dat anderen niet weten wat ze moeten zeggen. DAn is het alleen maar beter dat je er eerlijk over bent. De dag dat mijn miskraam begon zouden we naar goede vrienden gaan. Zij is ook 34 en eerste keer zwanger en gaat volgende maand al bevallen. ik kon twee dingen doen, mijn miskraam negeren en doen alsof het een onschuldige bloeding was of het serieus nemen. Ik ben blij dat ik dat laatste gedaan hebt. Als we toch op visite waren geweest, zou ik er toch constant aan denken en voor tegen over hun zou ik het vervelend vinde, zij harstikke blij dat ze een baby verwacht en ik verdrietig omdat ik er weer een verlies. Maar, voor ons komt er wel een keer Hope, en ook voor jou en je man. Verwerken kost tijd en ik denk zolang je bloedverlies hebt je ermee geconfronteerd wordt. Daar om hoop ik dat het bloeden snel stopt en je weer postief voor het leven staat. Mij is het (weer) gelukt. Morgen gaan we lang weekend naar Frankrijk. Heerlijk niets doen. Het werk was ook weer heerlijk druk: geeft me voldoening als ik anderen kan helpen. Maar morgen tijd voor mij en mijn man. Want hij heeft het natuurlijk ook zwaar gehad. Ook hij zou vader worden! Sterkte... Miel
@ Chantal, het is altijd weer afwachten he? Wie weet als je op vakantie bent, ik hoop het echt voor je. @ Mieltje, gelukkig hebben ze wel naar mij gevraagd maar verder niks over henzelf gezegd. Ik kreeg het ook niet opgebracht om te vragen ernaar. Ben deze week bij 3 zwangere vrouwen op geweest ( ben thuiskapster), bij de 2 die al verder waren had ik niet zo`n moeite, maar bij die gene die pas zwanger was des te meer. Het vloeien lijkt nu bijna te zijn gestopt, nog iets verkleurde afscheiding heb ik. Misschien dit weekend dan toch eindelijk weer "sex". Heb nu toch lang genoeg gewacht. Maar van de andere kant ook wel weer eng. Heb wel condooms gehaald, wil geen risico lopen deze maand. Mieltje veel plezier in frankrijk, geniet er maar van. En neem idd maar die tijd voor je man, hij heeft het ook nodig.
Lieve Hope, hoop dat het vanaf nu weer de goede kant op mag gaan. Fijn dat het vloeien lijkt te stoppen. Ga dit weekend maar lekker van elkaar genieten meid. Die zon komt vast snel weer! Dikke knuffel!
Dankje, maar helaas het is weer begonnen. Kom net terug van het shoppen met m`n moeder, begin ik weer te vloeien. ahhhhhhhhh, ik wordt hier echt gek van. En boos en machteloos en zo kan ik er nog wel een paar noemen. Daar gaat m`n positieve instelling. Jullie moeten me eens hier zien zitten, zit als een gek te typen, alsof het toetsenbord er wat aan kan doen, hahaha