Betalen met 100! Zijn ze nog beledigd ook als ik geen wisselgeld heb. Ben ik nou zo raar, ik ben geen winkel ofzo, en nee, ik heb niet altijd 90 euro in huis liggen. Puntje bij paaltje hebben ze het nu niet gekocht omdat ze geen zin hadden om om de hoek bij de bakker geld te wisselen of even naar de bankautomaat te rijden. Nou ja, graag of niet hoor! Als ik wat ophaal zorg ik altijd dat ik zo veel mogelijk gepast geld bij me heb, al moet ik onderweg even een pakje kauwgom kopen om te wisselen ofzo.
Beledigd? Als ze even logisch na gedacht hadden, hadden ze het gepast meegenomen! Beetje vreemd hoor... Als ik iets via mp koop en het ga ophalen heb ik het altijd gepast bij me!
Lijkt mij ook erg logisch om gepast geld mee te nemen hoor. Kijk 2 euro wisselgeld terug moet nog lukken, maar 90 euro!!! Daar doen ze zelfs in de winkel moeilijk over volgens mij! Rare lui.
Als ik via marktplaats iets koop, zorg ik altijd dat ik gepast geld heb. Ook al het om 2 euro aankomt! En als dat niet lukt en ze hebben geen 2 euro terug, is dat mijn verantwoordelijkheid en krijgen ze dus 2 euro extra. Stom inderdaad!
zeeeeer grote kans dat het een vals briefje was. dat valt bij een particulier natuurlijk moeilijker te checken als bv in een winkel.
Ik zou 100 euro ook niet aannemen dan, ook al had ik het wisselgeld wel. 100 euro briefjes kunnen inderdaad vals zijn.
ik zorg ook altijd dat ik gepast geld heb als ik wat haal via mp. erg raar dat ze met 100 euro aankomen zetten. Dat is slim bedacht ja dat het vals geld kan zijn, dan ben je nu natuurlijk helemaal blij dat je het niet aangenomen hebt, stel je voor dat het vals was.
Ja hier hebben wij ook heel vaak last van gehad,, sommige mensen denken echt dat je een bank bent haha
Ik heb ook altijd gepast geld bij me. En ik heb hier ook nog niet meegemaakt dat mensen geen gepast geld meenamen.
Ik neem altijd gepast mee en vind het ook vervelend als andere dat niet doen. Ik pin bijna altijd dus heb vaak ook geen wisselgeld in mn portemonnee.
Mwah met vals geld komen ze niet ver, ik heb zo'n pen om het te checken en doe dat ook echt. Inmiddels heb ik het overigens aan een ander verkocht, voor meer geld en wel gepast
Nou ja, wat stom! Ik betaal ook altijd gepast, of het moet bij 13 euro zijn en ik heb alleen maar 15. Als ze het dan niet terug hebben mogen ze die 2 euro houden. Maar je gaat toch niet met 100 euro betalen als het maar een tientje kost...
Als ik iets via mp koop heb ik het ook altijd gepast. Soms idd even bij een tankstation iets kopen om te wisselen.