Hoi allemaal, Dit is mijn verhaal: op zondag 26 juni eerste test gedaan, heel lichte teststreep, woensdag nog een keer gestest toen een iets duidelijker streepje, toch maar HA gebeld en gevraagd of zij een test konden doen, daar ook een lichte streep en op aanraden van arts bloedtest gedaan daar kwam uit dat ik dus wel zwanger was. Nu aan het begin van deze week een beetje bloed bij afvegen met paar dagen er tussen door geen bloed, vandaag een behoorlijk "ongesteld" gevoel en ook meer bloeding, VK gebeld en die zij dat het waarschijlijk niet goed is..... Moet dus nu afwachten van haar en wachten tot maandag als er dan geen stolsels of veel bloed is gekomen krijg ik woensdag een echo. Ik vraag me nu alleen af of ik wel zwanger ben geweest uberhaupt?? In ieder geval echt rot allemaal vooral zo voor het weekend, afwachten maar.
he, wat vervelend voor je! alvast een dikke knuffel voor jou. ik denk dat je wel zwanger bent (geweest). het hcg stijgt alleen als er een innesteling is geweest. ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.