Lieve allemaal, Ik zit even met het volgende..zal eerst ff iets aan achtergrond info geven.. Van de huisarts moest ik wegens versoorde menstruaties stoppen met de pil.ik werd namelijk niet meer ongesteld in stop week en was niet zwanger. We waren dus niet gestopt met pil wegens kinderwens maar na er hard over gesproken te hebben zouden we het toch wel erg leuk vinden nummer 4 te mogen verwelkomen. Om een beetje inzicht in mijn cyclus te krijgen maar met ovu testen begonnen. Na stop pil na 5 dagen een kleine , eerstvolgende menstruatie na 49 dagen en geen ei kunne spotten..daarna na 32 dagen geen ei gespot..nu was ik 10 december ongi geworden en vanmiddag last van buik enn rug dus dacht toch maar even testen..2 ( verschillende merken testen) posi ovu testen, maar kan dat wel??? Na 8 dagen laatste ongi al een ei?
Ja hoor dat kan heel goed kijk maar naar mijn banner ik heb een cyclus die tussen de 20 en 25 dagen zit. Ik heb zelfs al weleens een eisprong op dag 4 van mijn cyclus gehad hier stond zelfs de gyn van te kijken want dat had hij nog nooit meegemaakt
ja hoor dat kan. zelfs tijdens je menstruatie kan het. daarom is zelfs dan niet veilig om de kalender methode te gebruiken
dank ju;llie voor de reactie's..vond het erg vroeg maar kan dus nog vroeger..heb gister geklust dus wel goeie timing dan haha.heb trouwens ook foto van mn testen onder ovu en zw testen tpoic staan.
Ik heb dat ook een keer gehad een positieve ovu een week na mn menstruatie... en bleek zwanger... mochten ze positief blijven kan je best een zwangerschapstestje wagen....