Vandaag 4 dagen voor nod,in de ochtend 2 verschillende vroege testen gedaan met dezelfde urine. De ene werd binnen een paar seconden positief en de andere negatief. Toen met dezelfde urine zo'n zelfde gedaan als diegenen die positief werd en die kwam zover ik kan zien ook negatief terug. Na ruim 4u niet drinken en plassen weer getest met een hetzelfde merk dipstick die ik ook die ochtend gebruikt had en was negatief ,predictor early digital was ook negatief maar de clearblue plus was weer positief ! Allemaal met dezelfde urine gedaan. Ik heb al 2 dagen steken in mijn schaamstreek geen idee wat dat kan zijn. Ik ga nog een paar dagen wachten en opnieuw testen maar ik weet echt niet wat ik nu moet denken! Help!?
Ik ben helaas niet positief. Die ene test met de streep heeft eigenlijk maar een halve streep. Dat is meestal geen goed teken. Ik zou niet van die test uitgaan. Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb, maar ben er bang voor...
hier zie ik wel duidelijk een streepje wat vervelend misschien moet je niet zoveel verschillende testen gebruiken (inkoppertje ik weet het) ik zou over morgen eens de kv 2v5 gebruiken die zijn echt het beste.
Oh meid het heeft geen zin om tig testen in 1 keer te doen plus je zit nog 4 dagen voor nod dus je bent erg vroeg (weet je je ei zeker?). Probeer morgen maar liefst overmorgen pas nog een keer en houdt het dan bij 1 merk testen! Sterkte met afwachten, dagen kunnen zo erg lang duren
De cb en alle andere testen zijn negatief en alleen 1 dipstick is licht posi. Maaaaaaaaar omdat je later met dezelfde urine nog zo'n zelfde dipstick hebt gedaan en die toen negatief was ben ik bang dat de enige positieve test dus vals is helaas. En ik zou echt niet zoveel testen gaan doen op 1 dag. Je zit notabene zelfs nog 4 dagen voor je nod!! Wacht nog ff 2 dagen en doe dan nog een (1tje dus) test. Als er nu echt sprake is van hcg moet dat dan duidelijk te zien zijn.
Dat kon ook wel wat aardiger gebracht worden... Als ik zovaak op een dag wil testen is dat toch aan mij? Als je een positieve test hebt wil je het zeker weten dus test je nog een paar keer. Zo ben ik nu eenmaal 4 dagen voor nod of niet.
?? Zei ik het onaardig dan?? Ik zei dat IK niet zoveel zou testen op dezelfde dag op 10 dpo. Daarmee zeg ik niet dat jij dat niet moet doen. IK snap de meerwaarde gewoon niet. Je verward jezelf alleen nog meer lijkt me. Tuurlijk snap ik dat het vreemd is dat 1 test posi is en de andere nega. Dat je die eerste dan nogmaals doet met dezelfde urine (nwe test) om een vals resultaat uit te sluiten kan ik inkomen, maar als die dan ook nega is, heeft nog meerdere testen geen nut lijkt me. Bedoel het niet onaardig hoor. Meer gewoon als advies omdat je jezelf behoorlijk gek kan maken op deze manier
Oeh lastig dit zeg! De dipstick is inderdaad positief maar op de andere testen zie ik niks helaas. Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid!
Ik weet mijn eisprong niet zeker,heb expres deze maand niks bijgehouden. Maar mijn cyclus is best wel regelmatig word altijd ongi op de 22ste van de maand en mn eisprong eigenlijk altijd op dag 17 van mijn cyclus.
Ik zie helaas geen positieve testen. Volgens mij heeft de Clear Blue plustest vrij veel HCG nodig. Als die dus echt al positief zou zijn dan zou je verwachten dat de andere testen ook al een duidelijk(er) streepje laten zien. Hopelijk test je gewoon nog te vroeg en heb je over een aantal dagen een mooie positieve test. Succes!