Zwanger? Of toch ontzwangeren?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MamaSamm, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Ik heb ook al een bericht geplaatst bij na de bevalling, maar daar krijg ik nauwelijks reacties, dus proberen we het hier.
    Mijn verhaal:
    -16 sept bevallen van onze 3e(4) kindje
    -In oktober paar dagen licht bloedverlies (menstruatie?)
    -Uitgaand dat bloedverlies m'n menstruatie was zou ik 6 nov. weer ongesteld moeten worden.
    -8 nov bloed bij afvegen en al wel kramp
    - geregeld krampjes en sinds een week nu gevoelige borsten

Het lijkt me sterk dat ik nu alweer zwanger ben. We hebben het immers wel met condoom gedaan, maar het blijft maar door m'n hoofd spoken. Ook zoveel herkenbare 'kwaaltjes' maar ik wijt dat aan het idee van zwangerschap. Inmiddels al paar x test gedaan. Eersten vlak na het bloedverlies en afgelopen zaterdagavond even snel maar allen negatief. Nu haalt een vriendin als het goed is vandaag voor mij nieuwe testen op zodat ik met ochtendurine kan testen.

2. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Lijkt me sterk dat als de testen negatief blijven je zwanger bent. Als de laatste test morgen met ochtend urine ook negatief is zou ik me echt niet meer zorgen maken.

3. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Zwangerschapssymptomen tijdens het ontzwangeren klinken mij heel bekend in de oren. (ook dat het door je hoofd spookt :))
    Je kunt voor de zekerheid over een paar dagen nog eens testen, maar acht de kans niet erg groot dat je opnieuw zwanger bent, aangezien je lichaam ook even de tijd nodig heeft om hormonaal weer helemaal op orde te komen :)
    Natuurlijk komt het wel voor dat je heel snel weer zwanger kunt zijn, maar dat is eerder uitzondering dan regel.

4. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Als de test wederom negatief aangeeft en je vertrouwd het nog niet kun je altijd nog met bloedprikken het laten uitsluiten. Ondanks dat je een condoom hebt gebruikt kan het alsnog gebeuren. Kans is klein maar bestaat. Succes

5. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Thnx voor jullie reacties! Ik acht de kans ook heel klein, maar toch... Helaas vanmorgen nog niet kunnen testen hoop morgen!

6. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Test blijft negatief. Gewoon wachten tot het komt denk ik

7. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik kan me nog wel herinneren dat de eerste keer ongesteld worden na mij zwangerschap niet herkenbaar was voor mijn zwangerschap. De pijntjs waren anders en ik bloedde heviger. Als ik jou zo hoor denk ik dat je dat nu mee maakt. Ik hoop dat de testen negatief voor je blijven

8. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    We zullen het zien, denk zo vaak van nu komt het! Maar nog altijd niets. Binnenkort toch maar langs de huisarts

Deel Deze Pagina