Hoi meiden, Ik ben gisteravond door de verloskundige naar het ziekenhuis verwezen omdat ik veel pijn had. We waren even bang voor een BBZ maar dit was gelukkig niet het geval. We hebben een echo gehad en vruchtje zat op goede plek en we hebben het hartje zien en horen kloppen. Heel bijzonder Het enige wat ze konden vinden was verhoogde ontstekingswaarden in mijn bloed. Nu moet ik morgen weer terugkomen want ze willen er zeker van zijn dat de ontstekingswaardes niet nog meer verhogen. Zijn er dames die ook veel drukkende pijn hebben linksonderin de buik. Voelt een beetje als waar mijn eileider zit. De pijn trekt helemaal door naar mijn linkerbeen. Tot in mijn knie..... Ondanks het positieve berichtje "uit mijn buik" gister ben ik toch bezorgd
Gefeliciteerd! Wat naar he die onzekerheid! Maar toch is het beter om je niet teveel druk te maken. Misschien wat leuks gaan doen? Ik heb zelf ook erg drukkende pijn links onderin mijn buik en het is nu ook erg opgeblazen, maar ik weet zelf nog niet of ik zwanger ben.. Misschien is rusten ook wel een goed idee en gezond eten! Suc6 en probeer ervan te genieten!
gefeliciteetd! ik had dit verhaal zo zelf kunnen schrijven, heb namelijk precies dezelfde pijnen! bij mij waren ze ook bang voor een bbz maar gelukkig niet. alleen ik moet nog even wachten tot morgen om (hoop ik) een mooi vruchtje en hartje tr zien. de pijn ja daar ben ik nog steeds niet echt achter maar waars. gewoon groeipijn van je baarmoeder of banden.
Bij mij kwamen die pijnen van verstopping in mijn darmen, het werd alleen maar ergen. Tip: lactulosestroop
Bedankt voor jullie reacties! De pijn is een stuk minder geworden. Heb nu alleen menstruatiekrampjes af en toe maar lees overal dat dat het oprekken van de baarmoeder is. Dus we wachten weer rustig de volgende echo af.