Ben nu twee keer gestript en het waren twee totaal andere ervaringen. De eerste keer voelde ik niets...ook niet echt geruststellend want las overal dat het pijn deed, haha De tweede keer had ik een veel ervarener en kordater vk, toen heb ik het wel gevoeld . Kon er nog wel om lachen maar de puftechnieken kwamen toch even goed van pas. Zij had ook een bloederige handschoen, dat was de eerste keer niet zo...ach als het maar helpt! (Hier dus niet....)
Ja elke vk is weer anders en iedereen voelt het weer anders We zullen zien of het dan op gang komt ....... Mag van mij vandaag komen, nog voor die hitte haha Pfff
Ben bij mijn dochter 2x gestript geworden, nou, dat heb ik toch wel gevoeld zeg, pfff... Vond het echt wel pijnlijk! Als het goed is (en het kan...) wordt ik maandag gestript, ben benieuwd!
Ik ben maandag en vandaag gestript. Ook ik vond het erg pijnlijk. De hevigheid van de pijn hangt ook af van de stand van je baarmoedermond en hoe lang het tuitje nog is. Bij mij dus nog een lang tuitje...... en de eerste keer stond mn baarmoedermond ook nog erg ver naar achteren. Inmiddels baal ik ook dat de bevalling nog steeds niet op komt zetten. Daarbij wordt ik knettergek van al die mensen die mij elke dag appen of smsen hoe het met mij is en of het al rommelt. We kijken zelf al genoeg uit naar ons kindje en als de bevalling begonnen is hoort niemand dit! blech! En het warme weer komt er alweer aan... sorry moest ff klagen!
Niets van gevoeld! (Haha alleen vriendlief vond het wat gek... Ik lag op die bank, hij zat erbij en zag dat iemand anders bezig was daar . He had z'n gezicht moeten zien )
Ben vnmorgen gestript en het was niet echt pijnlijk. Ook niet echt prettig. Even half minuutje doorbijten. Bevalling is pijnlijker. Ik had het geluk dat ik al een cm ontsluiting had en al verweekt. Maar ja, het is toch even met 2 vingers flink en diep wroeten