Ik ben afgelopen maandag om 15.00 uur gestript met 37+5 weken. s'nachts om 05.00 uur braken mijn vliezen en 20 minuten erna begonnen de weeën. Om 12.15 is mijn zoontje geboren. Hier werkte het dus wel degelijk.
Ik ben net overduidelijk (bahbah) mijn slijmprop verloren vanaf vanacht constant menstruatiepijn, zou dit het begin kunnen zijn? Of wil dat niks zeggen
@InesTaina Ik hoop het voor je! Hier nog steeds geen actie helaas... Ben ook nog geen slijmprop verloren...
Hopelijk zet het door, ik kan ook niet wachten tot het eindelijk gaat beginnen. Wel prettig als het de komende dagen wat meer afkoelt
Wow succes! Ik ben gisteren ook mijn slijmprop verloren maar hier blijft het bij harde buiken/onregelmatige voorweeën. Ook blijf ik een beetje bruin verlies houden nadat ik mijn slijmprop verloor is dat normaal? Ga zo de vk bellen hoor maar dacht misschien weet een van jullie dit. Ik hoop dat alles goed gaat met je bevalling en dat ik ook snel aan beurt ben...
Hier ook vandaag gestript.... tot nu toe nog weinig actie...maar goed kan nog komen... Indien er vrijdag nog geen baby is, dan weer terugkomen bij de spoed afd. en gaan ze wederom strippen of toch kijken voor inleiding, want dat kon ook al volgens de arts... bij mij is het ook puur omdat ik niet meer slaap....
Hier gisteren gestript met 40+4 . Had 1 cm ontsluiting. Harde buiken die tegen einde middag en begin avond regelmatig kwamen. Voor de nacht pijnlijk en na 2 uurtjes geboren.
Gefeliciteerd! Dat klinkt als een fijne bevalling. Afgelopen maandag kon ik nog niet gestript worden, vanmiddag hopelijk wel. Ik hoop op jouw scenario. Geniet van je kraamtijd!