Onze zoon is momenteel totaal uit zijn ritme. Met als gevolg een oververmoeid kind dat veel driftbuien heeft. Wij zijn 2 weken geleden op vakantie geweest. Hier lag hij gewoon tussen 1930-20 uur in bed. Werd helaas regelamtig s nachts wakker en s ochtend weer vroeg. Overdag ook gewoon naar bed met wisselende resultaten. Maar uiteraard veel gespeeld en veel indrukken dus best vermoeiend. Vorige week een warme week geweest en hierdoor heeft hij erg slecht geslapen. Hij ee de laatste tijd niet goed en heb zelf het idee dat hij daardoor s nachts wakker wordt en honger heeft. Afgelen donderdag moest ik weer werken en is Hetbgewone leven weer begonnen. Op donderdagmiddag gaat hij naar opa en oma en vrijdag naar kdv. Best druk dus. Hij is nu erg moe. Gauw huilen, ogen wrijven gapen noem maar op. Gaat s avonds tegen 1845uur op bed isdan helaas om 600 uur weer wakker. Hoe laat hij s middags gaat slapen wisselt per dag. Ik kijk gewoon wanneer hij op is. Nu heeft hij 20 minuten geslapen en is alweer wakker. Inmiddels alweer een half uur boos omdat hij in bed moet blijven en weer moet gaanmslapen. Hoe krijg ik zijn slaapritme terug zodat hij niet meer zo moe is? Hij begint maandag op de psz, zie daar nu al tegenop. Hij is veel te moe.