Ik ben op zoek naar een wk t-shirt voor onze dochter maat 98. Hebben jullie een idee waar ik die kan bestellen???
Misschien zit hier iets tussen Oranje feest | oranjefeest | koninginne dag | wk voetbal | Bulbby Wij hebben die van Tygo hier besteld, ziet er erg netjes uit en hadden m net voor de Koninginnedag al binnen
Bij Ter Stal/Bentex zag ik wat in het foldertje staan! Even de link er bij zoeken...: terStal - familie mode
Ik zag van de week op de site van rainbowbabies hele leuke, zie link. Daar ga ik er ook 1tje voor mijn zoontje bestellen. Misschien heb je er wat aan. https://www.rainbowbabies.nl/index.php?page=10&id=244&mid=16
Feetje heeft leuke shirts. Met de tekst: 'SSSSSTTTT papa en ik kijken naar het WK voetbal. Met een broekje erbij voor 14,95
H&M heeft leuke shirts en die je bij Honig kan laten maken zijn ook super! Met naam en rugnummer. heb voor mijn zoon maat 110 besteld want maat 98/104 was er niet maar 110 kan prima ze vallen kleiner nl de shirts van Honig.
Weet niet of bij jullie een prijzenmepper is? Soort winkel met allemaal resten van de kruitvat, maar daar heb ik een setje gekocht van shirt en broekje voor 1 euro!